ow noem je dat zo...quote:Op donderdag 31 december 2020 19:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Meer mensen last van poedersuiker op de laptop door de oliebollen?
Neequote:Op donderdag 31 december 2020 19:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Meer mensen last van poedersuiker op de laptop door de oliebollen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ik ben een Amsterdammer ;-)quote:Op donderdag 31 december 2020 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Vanaf nu lees ik je posts met een Limburgs accent in m'n hoofd.
Maar Johan dit KAN toch niet?quote:Op donderdag 31 december 2020 19:28 schreef Dagoduck het volgende:
Godverdomme, zet mijn vader hem midden in de solo op A Gogo
Heftigquote:Op donderdag 31 december 2020 19:28 schreef wdn het volgende:
Update! Volgens de buren zitten ze achter iemand aan die met karbiet bezig was. En hij heeft een wapen afgevuurd op een agentja dan komen ze wel.
Over blaos gesproken: even pissen.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik met blaosmuziek op de achtergrond.
Dat is niet handigquote:Op donderdag 31 december 2020 19:28 schreef wdn het volgende:
Update! Volgens de buren zitten ze achter iemand aan die met karbiet bezig was. En hij heeft een wapen afgevuurd op een agentja dan komen ze wel.
Verhuisquote:Op donderdag 31 december 2020 19:28 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2020 19:28 schreef Zorro het volgende:
Wie dit niet mooi vindt moet maar op zijn kamer naar Blof gaan luisteren.
Die kijk ik volgend jaar wel terug allemaalquote:Op donderdag 31 december 2020 19:28 schreef Dagoduck het volgende:
Dan zie je dat Nederland dit toch kan waarderen.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:28 schreef alopio het volgende:
Dat dit bijna even hoog staat als Claudia de Breij
Napalmquote:Op donderdag 31 december 2020 19:28 schreef Dagoduck het volgende:
Jij refereert aan J.J. Cale en Eric Clapton?quote:
Same herequote:Op donderdag 31 december 2020 19:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ja positief bekijken inderdaadquote:Op donderdag 31 december 2020 19:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan zie je dat Nederland dit toch kan waarderen.
Kan ja..quote:Op donderdag 31 december 2020 19:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Jij refereert aan J.J. Cale en Eric Clapton?
Misschien is Nederland dan toch niet zo smakeloos.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan zie je dat Nederland dit toch kan waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |