Is hard werken he, om alles in gereedheid te brengen!quote:Op donderdag 31 december 2020 19:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja als dat nog lukt hoor, ben harstikke moe, net een uur lang hard bezig geweest!
Dt had ik wel door gezien je PI, maar ik vind het gewoon leuk om hem te noemenquote:
ftfyquote:Op donderdag 31 december 2020 19:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk dan ook niet naar Twitter op oudejaarsavond Mo!!
Moscatelquote:Op donderdag 31 december 2020 19:31 schreef Strani het volgende:
Zooo de oliebolletjes zijn klaar, het zijn er 18 geworden, inclusief een paar flinke joekels. En met lekker sappige moscatelrozijnen erin.
Gewoon een viruswappie als lijsttrekkerquote:Op donderdag 31 december 2020 19:33 schreef Momo het volgende:
Ik kom weer eens per ongeluk op het twitteracount van Thierry Baudet omdat mensen die ik volg daarop reageren. Hebben we ooit zon narcistische dorpsidioot gehad op de stemlijst? Wat een fokking mongool is het ook![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt geen draadloze koptelefoon?quote:Op donderdag 31 december 2020 19:37 schreef Cee het volgende:
Er komt een punt waarop ik naar de keuken moet om de 5 appelflappen en 2 oliebollen die er liggen in m'n huig te frommelen maar ik kan maar niet onder mijn koptelefoon vandaan komen, te veel goede muziek.
Etdeefquote:Op donderdag 31 december 2020 19:38 schreef Strani het volgende:
[..]Die zijn wat groter dan normale.
quote:
Weet je dat ik me nu pas besef dat mijn koptelefoon draadloos is.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je hebt geen draadloze koptelefoon?
Ik heb het ook laten gaanquote:Op donderdag 31 december 2020 19:39 schreef Cee het volgende:
[..]Zoals ik al zei, laat gaan.
Heb net ook met snot en grote snikken nog even zitten grienen. Misschien straks nog even bij Soldier On en dan krijgt 2020 de rotschop die het verdient.
Mensen van 39 zijn dan ook leeftijdloosquote:
Dan zal het even extra hard landen worden straks bij 40.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mensen van 39 zijn dan ook leeftijdloos
Maar dat overleef je wel!quote:Op donderdag 31 december 2020 19:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zal het even extra hard landen worden straks bij 40.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |