abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 januari 2021 @ 00:44:50 #151
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_197167379
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 00:39 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Ik heb uitspraken als "killervaccin" en "je dna wordt gewijzigd" ook gehoord en gelezen maar vind dat soort uitspraken in wezen na enig onderzoek allesbehalve onzin of ongefundeerd aanwakkeren van angst, misschien komt de toon ietwat geforceerd paniekzaaierig over.
Dat vaccin wordt geforceerd, er zijn genoeg andere methoden om het virus te behandelen alleen wordt het vaccin als enige optie naar voren gebracht
There is only one religion
pi_197167389
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 00:44 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Bold ;) Ik zeg er weinig meer over omdat je voor gek verklaard wordt ;)
Neuh niet voor gek... Hooguit wordt je uitgelegd waarom het niet kan ;)
pi_197167394
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 00:44 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Dat vaccin wordt geforceerd, er zijn genoeg andere methoden om het virus te behandelen alleen wordt het vaccin als enige optie naar voren gebracht
Vaccin is preventief, behandeling is reactief en dan blijven de maatregelen van toepassing

En vooralsnog is er niemand die je dwingt
  zaterdag 2 januari 2021 @ 00:47:42 #154
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197167396
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 00:39 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Ik heb uitspraken als "killervaccin" en "je dna wordt gewijzigd" ook gehoord en gelezen maar vind dat soort uitspraken in wezen na enig onderzoek allesbehalve onzin of ongefundeerd aanwakkeren van angst, misschien komt de toon ietwat geforceerd paniekzaaierig over.
Wat heeft dat onderzoek dan laten zien over DNA aanpassen? Dat klinkt ietwat onwaarschijnlijk voor een mRNA of een Adenovirus vaccin.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197167402
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 00:42 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik heb er veel gelezen en ook de reacties op die bevindingen. En voor mij persoonlijk heb ik nog niemand kunnen betrappen op een goed onderbouwd tegengeluid.
De kritiek op hoe er met de pcr test wordt gewerkt kwam nog het dichtst bij een plausibel verhaal, totdat ik Koopmans repliek las
Sociale effecten zijn er zeker en zijn zeker een probleem dat zul je me nooit horen ontkennen.
Maar daarom is het des te belangrijker dat we dit met zijn allen doen.
En ja kritiek op het beleid en de uitvoering mag en moet, maar tief op met onbewezen onzin en angstzaaierij
Maar wat is voor jou onbewezen onzin en angstzaaierij? Als je nou eerst even vermeld wat jij daar onder verstaat kan een ander er rekening mee houden.
En dat jij het belangrijk vind om het met zijn allen te doen lees ik precies zoals jij het zegt;jij vindt het belangrijk om 'het' met zijn allen te doen (ik ga er vanuit dat je met 'het' het nemen van een/het/verschillende/eindeloze vaccin(s) bedoelt.

Hoe belangrijk jij of een ander het ook vind. Ik persoonlijk neem bij deze überhaupt geen vaccin meer. Nooit. Al kon ik er 300 jaar langer door leven of kreeg ik 100 miljoen of werd ik de paus.
En als ze aan de deur komen zal ik vechten of vluchten maar ik zal er alles aan doen dat ik het dan in ieder geval niet bewust tot me neem.
Als ze het ooit door het drinkwater doen kom je er niet meer aan onderdoor.
Ik breng jullie nog op ideeën.
  zaterdag 2 januari 2021 @ 00:49:01 #156
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_197167406
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 00:46 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Neuh niet voor gek... Hooguit wordt je uitgelegd waarom het niet kan ;)
Door jou?
pi_197167410
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 00:42 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Ik vind het anders wel lekker dat je geen ticket of bewijs van interesse of mening nodig hebt die per se aansluit op het concert waar je naartoe gaat; wellicht leer je muziek te waarderen die je nog nooit eerder hoorde of hoor je in ieder geval eens wat andere noten.
Vind ik ook, maar hier op bnw ga je op een gegeven moment het doel van bepaalde users kennen.
tja dat valt op he.
pi_197167414
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 00:44 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Oke, hoeveel doden zijn er gevallen die je direct kunt linken aan vaccinatie en als die er al zijn, weegt het op tegen het aantal doden door Corona
Ik ga niet van de geschiedenis uit. Er schijnt een stichting te zijn die vergoedingen uitkeert aan gezinnen die vaccinatieschade hebben opgelopen.
Kort en bondig antwoord op jouw vraag; geen idee. Weet ik niet.
  zaterdag 2 januari 2021 @ 00:52:35 #159
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_197167429
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 00:47 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Vaccin is preventief, behandeling is reactief en dan blijven de maatregelen van toepassing
En dat is jouw denkwijze, als de behandeling werkt zijn die maatregelen niet meer nodig, want die maatregelen werken niet of niet afdoende.
Ik bekijk het iets anders maar dat mag duidelijk zijn.
There is only one religion
pi_197167444
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 00:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat heeft dat onderzoek dan laten zien over DNA aanpassen? Dat klinkt ietwat onwaarschijnlijk voor een mRNA of een Adenovirus vaccin.
Of een Mrna-vaccin dusdanig invloed heeft op je DNA dat we daar volgens de algeheel geldende tendens de term 'aanpassen' voor kunnen/mogen gebruiken weet ik niet.

Ik weet wel dat wanneer je een appel door de blender haalt je appelsap krijgt. Maar wanneer we nooit zouden weten dat er een appel aan dat sap vooraf zou zijn gegaan we nooit zouden weten dat het sap van de appel daadwerkelijk uit die appel komt.

Hetzelfde geldt trouwens voor bananen.

Bedenk wat.
  zaterdag 2 januari 2021 @ 00:55:51 #161
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_197167453
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 00:54 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Of een Mrna-vaccin dusdanig invloed heeft op je DNA dat we daar volgens de algeheel geldende tendens de term 'aanpassen' voor kunnen/mogen gebruiken weet ik niet.

Ik weet wel dat wanneer je een appel door de blender haalt je appelsap krijgt. Maar wanneer we nooit zouden weten dat er een appel aan dat sap vooraf zou zijn gegaan we nooit zouden weten dat het sap van de appel daadwerkelijk uit die appel komt.

Bedenk wat.
Je hebt je twijfels en ik ook.
  zaterdag 2 januari 2021 @ 00:56:07 #162
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197167456
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 00:54 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Het doet niets met je DNA, dus nee dat valt niet onder aanpassen.

quote:

Bedenk wat.
Erm, what? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197167466
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 00:49 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Door jou?
Als je wil kan ik links delen waar het allemaal uitgelegd wordt.
Maar dan moet je ook niet meteen ieuw msm te roepen
  zaterdag 2 januari 2021 @ 01:04:14 #164
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_197167514
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 00:57 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Als je wil kan ik links delen waar het allemaal uitgelegd wordt.
Maar dan moet je ook niet meteen ieuw msm te roepen
Lama ;) Ik lees alles en trek mijn conclusies, ben geen complotdenker of wappie. Realist ;)
pi_197167529
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 01:04 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Lama ;) Ik lees alles en trek mijn conclusies, ben geen complotdenker of wappie. Realist ;)
En wat is jouw realistische visie op vaccinatie dan?
pi_197167531
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 01:04 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Dit zijn echt belangrijke tijden. Luister naar je gevoel. als iets niet goed voelt. doe het niet. als het goed voelt. doe het.
Luister alleen naar je gevoel.
vertrouw je die lui die het bepalen? Neem het vaccin. Waarom zou je het niet doen? Je wilt toch ook van corona af? Neem het vaccin dan. Het heeft alleen maar voordelen hoor en lees ik. Ik zou het wel weten.
pi_197167539
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 01:10 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Dit zijn echt belangrijke tijden. Luister naar je gevoel. als iets niet goed voelt. doe het niet. als het goed voelt. doe het.
Luister alleen naar je gevoel.
vertrouw je die lui die het bepalen? Neem het vaccin. Waarom zou je het niet doen? Je wilt toch ook van corona af? Neem het vaccin dan. Het heeft alleen maar voordelen hoor en lees ik. Ik zou het wel weten.
Het kan net als alle medicijnen en vaccins bijwerkingen hebben. allergische reacties bijvoorbeeld. Maar de kansen daarop zijn minimaal en vele malen kleiner dan de potentiële bijwerkingen van Covid19
  zaterdag 2 januari 2021 @ 01:15:06 #168
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_197167549
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 01:10 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En wat is jouw realistische visie op vaccinatie dan?
Dat het een keuze is en laat het in Jezusnaam geen verdeling onder de bevolking teweeg brengen. Er is al genoeg tweedeling terwijl we moeten verbinden, Toch? Geef niet toe aan dat verdeel en heersch
pi_197167558
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 01:15 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Dat het een keuze is en laat het in Jezusnaam geen verdeling onder de bevolking teweeg brengen. Er is al genoeg tweedeling terwijl we moeten verbinden, Toch? Geef niet toe aan dat verdeel en heersch
Daar ben ik het mee eens , maar dat was niet waar ik op doelde. Wat aan het vaccin vind je zo beangstigend dat je het niet wil nemen?
pi_197167695
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 00:42 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Ik vind het anders wel lekker dat je geen ticket of bewijs van interesse of mening nodig hebt die per se aansluit op het concert waar je naartoe gaat; wellicht leer je muziek te waarderen die je nog nooit eerder hoorde of hoor je in ieder geval eens wat andere noten.
Ik kan ik me wel in vinden. Persoonlijk vind ik het altijd interessant om de meningen van anderen te lezen.
Het is alleen zo jammer dat er soms zo agressief gereageerd wordt.
ROBODEMONS..................|:(
pi_197167951
quote:
5s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 01:21 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Een vaccin moet minimaal 10 jaar getest worden
Nee hoor. Dat hoeft helemaal niet.
pi_197168114
quote:
5s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 01:21 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat ik twijfels heb, waar haal die angst vandaan? Een vaccin moet minimaal 10 jaar getest worden en dan nog.
Waarom zou dat moeten :?
pi_197168610
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 00:09 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Dat gebeurd toch, a-symptomatische gevallen lopen er gewoon mee rond.
Die besmetten niemand, welke grote druppels? Je hebt geen symptomen. Toch aerosols? Hoe dan als je een ruimte zou ventileren? Je kort bij elkaar bent etc? En waarom weten we dat dan niet?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197168787
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 00:23 schreef devlinmr het volgende:

[..]

en dan kom ik weer terug op de vraag die jij blijkbaar niet wil beantwoorden. Hoeveel bedden en mensen hebben we extra nodig om zonder maatregelen door te gaan?
[..]

je denkt dat geld aan bomen groeit?
[..]

Zoals ik ook hoop dat het vaccin werkt voor wie dat neemt, de maatregelen voor wie daar aan mee doet (waarmee ik niet wil zeggen dat ik niks doe .. ik erger mij alleen niet aan mensen die ervoor kiezen ze links te laten liggen)
Ik hoop dat het vaccin gaat doen wat we hopen en dat 95% van de mensen het gaat nemen
[/quote]

Ik ben niet zo goed in deelquoten als jij, dus sorry alvast :D

Ik heb geen idee hoeveel bedden we nodig hebben. Maar ik denk niet dat we mee zijn blijven schalen in de afgelopen jaren t.a.v. de groei vsn de bevolking.

Geld groeit niet aan bomen. Maar als ik zie hoe ze nu met miljarden en miljarden smijten dat het een lieve lust is om o.a. het mkb maar overeind te houden .. mij duizelt het als boekhouder. Dus blijkbaar kan het wel. Sowieso denk ik dat we al een behoorlijk aantal jaren in een verkrachte evonomie zitten, gebaseerd op gebakken lucht. Menig econoom deelt die mening. Ook dat zal nog wel een keer fout gaan. Maar blijkbaar groeit het geld nu dan wel aan bomen. Laat ze het dan goed besteden.

Of we de 95% gaan halen, weet ik niet. Het reguliere vaccinatieprogramma stemt hoopvol, maar ook daar zijn zorgen over omdat de graad al een aantal jaren daalt blijkbaar. De enige manier om erachter te komen is, door met die molen te starten. Ik ben vooral ook benieuwd of die percentages voor het zorgpersoneel, waar we de afgelopen tijd mee zijn dood gegooid in het nieuws, werkelijkheid gaan worden. We gaan het meemaken.
pi_197168858
quote:
Ik moet maandag vliegen, en kan dat dus niet vanwege het niet hebben (noch het op tijd kunnen halen) van een PCR test, duurt zo'n 2 weken voor de 1e mogelijkheid.

Enig idee hoe ik dit kan gebruiken om toch te vliegen?

Waarschijnlijk zal ik dan zelf een rechtszaak moeten aanspannen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')