Dat vaccin wordt geforceerd, er zijn genoeg andere methoden om het virus te behandelen alleen wordt het vaccin als enige optie naar voren gebrachtquote:Op zaterdag 2 januari 2021 00:39 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ik heb uitspraken als "killervaccin" en "je dna wordt gewijzigd" ook gehoord en gelezen maar vind dat soort uitspraken in wezen na enig onderzoek allesbehalve onzin of ongefundeerd aanwakkeren van angst, misschien komt de toon ietwat geforceerd paniekzaaierig over.
Neuh niet voor gek... Hooguit wordt je uitgelegd waarom het niet kanquote:Op zaterdag 2 januari 2021 00:44 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
BoldIk zeg er weinig meer over omdat je voor gek verklaard wordt
Vaccin is preventief, behandeling is reactief en dan blijven de maatregelen van toepassingquote:Op zaterdag 2 januari 2021 00:44 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat vaccin wordt geforceerd, er zijn genoeg andere methoden om het virus te behandelen alleen wordt het vaccin als enige optie naar voren gebracht
Wat heeft dat onderzoek dan laten zien over DNA aanpassen? Dat klinkt ietwat onwaarschijnlijk voor een mRNA of een Adenovirus vaccin.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 00:39 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ik heb uitspraken als "killervaccin" en "je dna wordt gewijzigd" ook gehoord en gelezen maar vind dat soort uitspraken in wezen na enig onderzoek allesbehalve onzin of ongefundeerd aanwakkeren van angst, misschien komt de toon ietwat geforceerd paniekzaaierig over.
Maar wat is voor jou onbewezen onzin en angstzaaierij? Als je nou eerst even vermeld wat jij daar onder verstaat kan een ander er rekening mee houden.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 00:42 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik heb er veel gelezen en ook de reacties op die bevindingen. En voor mij persoonlijk heb ik nog niemand kunnen betrappen op een goed onderbouwd tegengeluid.
De kritiek op hoe er met de pcr test wordt gewerkt kwam nog het dichtst bij een plausibel verhaal, totdat ik Koopmans repliek las
Sociale effecten zijn er zeker en zijn zeker een probleem dat zul je me nooit horen ontkennen.
Maar daarom is het des te belangrijker dat we dit met zijn allen doen.
En ja kritiek op het beleid en de uitvoering mag en moet, maar tief op met onbewezen onzin en angstzaaierij
Door jou?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 00:46 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Neuh niet voor gek... Hooguit wordt je uitgelegd waarom het niet kan
Vind ik ook, maar hier op bnw ga je op een gegeven moment het doel van bepaalde users kennen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 00:42 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ik vind het anders wel lekker dat je geen ticket of bewijs van interesse of mening nodig hebt die per se aansluit op het concert waar je naartoe gaat; wellicht leer je muziek te waarderen die je nog nooit eerder hoorde of hoor je in ieder geval eens wat andere noten.
Ik ga niet van de geschiedenis uit. Er schijnt een stichting te zijn die vergoedingen uitkeert aan gezinnen die vaccinatieschade hebben opgelopen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 00:44 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Oke, hoeveel doden zijn er gevallen die je direct kunt linken aan vaccinatie en als die er al zijn, weegt het op tegen het aantal doden door Corona
En dat is jouw denkwijze, als de behandeling werkt zijn die maatregelen niet meer nodig, want die maatregelen werken niet of niet afdoende.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 00:47 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Vaccin is preventief, behandeling is reactief en dan blijven de maatregelen van toepassing
Of een Mrna-vaccin dusdanig invloed heeft op je DNA dat we daar volgens de algeheel geldende tendens de term 'aanpassen' voor kunnen/mogen gebruiken weet ik niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 00:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat heeft dat onderzoek dan laten zien over DNA aanpassen? Dat klinkt ietwat onwaarschijnlijk voor een mRNA of een Adenovirus vaccin.
Je hebt je twijfels en ik ook.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 00:54 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Of een Mrna-vaccin dusdanig invloed heeft op je DNA dat we daar volgens de algeheel geldende tendens de term 'aanpassen' voor kunnen/mogen gebruiken weet ik niet.
Ik weet wel dat wanneer je een appel door de blender haalt je appelsap krijgt. Maar wanneer we nooit zouden weten dat er een appel aan dat sap vooraf zou zijn gegaan we nooit zouden weten dat het sap van de appel daadwerkelijk uit die appel komt.
Hetzelfde geldt trouwens voor bananen.
Bedenk wat.
Het doet niets met je DNA, dus nee dat valt niet onder aanpassen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 00:54 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Of een Mrna-vaccin dusdanig invloed heeft op je DNA dat we daar volgens de algeheel geldende tendens de term 'aanpassen' voor kunnen/mogen gebruiken weet ik niet.
Erm, what?quote:Ik weet wel dat wanneer je een appel door de blender haalt je appelsap krijgt. Maar wanneer we nooit zouden weten dat er een appel aan dat sap vooraf zou zijn gegaan we nooit zouden weten dat het sap van de appel daadwerkelijk uit die appel komt.
Hetzelfde geldt trouwens voor bananen.
Bedenk wat.
Als je wil kan ik links delen waar het allemaal uitgelegd wordt.quote:
Lamaquote:Op zaterdag 2 januari 2021 00:57 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Als je wil kan ik links delen waar het allemaal uitgelegd wordt.
Maar dan moet je ook niet meteen ieuw msm te roepen
En wat is jouw realistische visie op vaccinatie dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 01:04 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
LamaIk lees alles en trek mijn conclusies, ben geen complotdenker of wappie. Realist
Dit zijn echt belangrijke tijden. Luister naar je gevoel. als iets niet goed voelt. doe het niet. als het goed voelt. doe het.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 01:04 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
LamaIk lees alles en trek mijn conclusies, ben geen complotdenker of wappie. Realist
Het kan net als alle medicijnen en vaccins bijwerkingen hebben. allergische reacties bijvoorbeeld. Maar de kansen daarop zijn minimaal en vele malen kleiner dan de potentiële bijwerkingen van Covid19quote:Op zaterdag 2 januari 2021 01:10 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Dit zijn echt belangrijke tijden. Luister naar je gevoel. als iets niet goed voelt. doe het niet. als het goed voelt. doe het.
Luister alleen naar je gevoel.
vertrouw je die lui die het bepalen? Neem het vaccin. Waarom zou je het niet doen? Je wilt toch ook van corona af? Neem het vaccin dan. Het heeft alleen maar voordelen hoor en lees ik. Ik zou het wel weten.
Dat het een keuze is en laat het in Jezusnaam geen verdeling onder de bevolking teweeg brengen. Er is al genoeg tweedeling terwijl we moeten verbinden, Toch? Geef niet toe aan dat verdeel en heerschquote:Op zaterdag 2 januari 2021 01:10 schreef devlinmr het volgende:
[..]
En wat is jouw realistische visie op vaccinatie dan?
Daar ben ik het mee eens , maar dat was niet waar ik op doelde. Wat aan het vaccin vind je zo beangstigend dat je het niet wil nemen?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 01:15 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat het een keuze is en laat het in Jezusnaam geen verdeling onder de bevolking teweeg brengen. Er is al genoeg tweedeling terwijl we moeten verbinden, Toch? Geef niet toe aan dat verdeel en heersch
Ik kan ik me wel in vinden. Persoonlijk vind ik het altijd interessant om de meningen van anderen te lezen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 00:42 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ik vind het anders wel lekker dat je geen ticket of bewijs van interesse of mening nodig hebt die per se aansluit op het concert waar je naartoe gaat; wellicht leer je muziek te waarderen die je nog nooit eerder hoorde of hoor je in ieder geval eens wat andere noten.
Nee hoor. Dat hoeft helemaal niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 01:21 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Een vaccin moet minimaal 10 jaar getest worden
Waarom zou dat moetenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 01:21 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik twijfels heb, waar haal die angst vandaan? Een vaccin moet minimaal 10 jaar getest worden en dan nog.
Die besmetten niemand, welke grote druppels? Je hebt geen symptomen. Toch aerosols? Hoe dan als je een ruimte zou ventileren? Je kort bij elkaar bent etc? En waarom weten we dat dan niet?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 00:09 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat gebeurd toch, a-symptomatische gevallen lopen er gewoon mee rond.
Ik hoop dat het vaccin gaat doen wat we hopen en dat 95% van de mensen het gaat nemenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 00:23 schreef devlinmr het volgende:
[..]
en dan kom ik weer terug op de vraag die jij blijkbaar niet wil beantwoorden. Hoeveel bedden en mensen hebben we extra nodig om zonder maatregelen door te gaan?
[..]
je denkt dat geld aan bomen groeit?
[..]
Zoals ik ook hoop dat het vaccin werkt voor wie dat neemt, de maatregelen voor wie daar aan mee doet (waarmee ik niet wil zeggen dat ik niks doe .. ik erger mij alleen niet aan mensen die ervoor kiezen ze links te laten liggen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |