dat ene huis dat viral ging omdat het zo apart verbouwd is?quote:Op donderdag 31 december 2020 16:39 schreef Cee het volgende:
Fun fact: als ik nu de deur uit loop ben ik voordat Brabant is afgelopen bij het huis van Guus.
quote:Op donderdag 31 december 2020 16:39 schreef essnhills het volgende:
Dit is wat ik vanmiddag gebakken heb trouwens[ afbeelding ]
Crematoriumgenotquote:Op donderdag 31 december 2020 16:39 schreef Cee het volgende:
Fun fact: als ik nu de deur uit loop ben ik voordat Brabant is afgelopen bij het huis van Guus.
Wie is er overleden?quote:Op donderdag 31 december 2020 16:39 schreef Cee het volgende:
Da's ook niet aardig om te zeggen over de oliebollen van Essquote:Op donderdag 31 december 2020 16:39 schreef Eightyone het volgende:
Kots.
En dan kom ik er ook nog vandaan.
Lekker hoorquote:Op donderdag 31 december 2020 16:39 schreef essnhills het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2020 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik gun @:rellende_rotscholier dit nummer uit de grond van mijn hart nu ik weet dat hij al die tijd Brabants bleek te zijn
Ja, dat. Drie straten verderop.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dat ene huis dat viral ging omdat het zo apart verbouwd is?
Het is een nacht, die je normaal alleen in films zietquote:Op donderdag 31 december 2020 16:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[ afbeelding ]
Die kan wel een muts over der hoofd gebruiken ja
Toe maarquote:Op donderdag 31 december 2020 16:39 schreef essnhills het volgende:
WAT?quote:Op donderdag 31 december 2020 16:39 schreef Cee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |