Ik kwam er pas heel laat achter dat dit een vertaling isquote:Op donderdag 31 december 2020 16:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Und dann sitzen wir hier im Gartenpavillon
Und was du erzählst hält mich nüchtern und warm
Und oben am Himmel regnen die Wolken
Ich bin froh das du da bist
Ich bin froh das du da bist
Mad about you mag er best in van Hooverphonic.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:29 schreef TheVulture het volgende:
Geike
Hooverphonic-godin
Jammer dat de rest van de band zo onsympathiek is
Sowieso ben je niet goed bij je pepernoot als je Love Shine A Light een kutplaat vindtquote:Op donderdag 31 december 2020 16:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alex is best een sympathieke gast.![]()
Zei niemand ooit.
bokking is gebakken haring.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bocking is toch gewoon bocking-worst?
Blof heeft het weer vakkundig gejat. Ook niet even toestemming vragen ofzo, nee, ben je gek.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kwam er pas heel laat achter dat dit een vertaling is
Niet meezingen op het Songfestival terwijl alle anderen het wel doenquote:Op donderdag 31 december 2020 16:29 schreef TheVulture het volgende:
Geike
Hooverphonic-godin
Jammer dat de rest van de band zo onsympathiek is
quote:Op donderdag 31 december 2020 16:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alex is best een sympathieke gast.![]()
Zei niemand ooit.
Alsof Blof om toestemming moet vragenquote:Op donderdag 31 december 2020 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Blof heeft het weer vakkundig gejat. Ook niet even toestemming vragen ofzo, nee, ben je gek.
Omdat ze het niet zelf geschreven hebben. Zo zie je maar weer.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:31 schreef PzKpfw het volgende:
Zoutelande is het enige wat ik te pruimen vind van Blof.
Ik verwar ze met vocking iddquote:Op donderdag 31 december 2020 16:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
bokking is gebakken haring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |