abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 31 december 2020 @ 16:03:44 #1
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_197135420
Nu het jaar bijna voorbij is, en er ook voor de pandemie een einde in zicht is, vraag ik me af: hoe kijken we hier over 5, 10, 20 etc. jaar op terug?
Welke gevolgen heeft dit voor jou gehad?
Of pakken we de draad gewoon weer op, en zijn we dit over een paar jaar bijna vergeten?
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  donderdag 31 december 2020 @ 16:11:32 #2
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_197135626
Heel eerlijk heb ik er persoonlijk weinig hinder van ondervonden tot nu toe.

De maatregelen en adviezen beginnen wel wat meer tegen te staan. En ik had het liefst vrienden wat meer gezien (kan nog steeds 1 op 1, maar we hadden voornamelijk contact in groepsverband, vandaar). Maar verder gaat het prima. Ik zal er tot nu toe op terugkijken als een bizar jaar. Maargoed, we weten niet wat nog komen gaat natuurlijk.

Aangezien mensen zich nu al moeilijk aan de regels kunnen houden, ga ik er vanuit dat we weer verder gaan waar we gebleven waren. Met wat meer thuiswerken en misschien nog wat andere dingetjes vanuit de coronatijd.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_197135761
Gelukkig weinig invloed gehad. Maar het valt me zwaar tegen hoe egoïstisch mensen zijn. Alleen voor de bühne staan ze te klappen maar simpele maatregelen opvolgen is voor een deel van de mensen dan weer te veel gevraagd.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_197135763
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 16:03 schreef Domnivoor het volgende:
Nu het jaar bijna voorbij is, en er ook voor de pandemie een einde in zicht is, vraag ik me af: hoe kijken we hier over 5, 10, 20 etc. jaar op terug?
Welke gevolgen heeft dit voor jou gehad?
Of pakken we de draad gewoon weer op, en zijn we dit over een paar jaar bijna vergeten?
Dat zal er echt aan liggen wat het voor gevolgen voor jou persoonlijk heeft gehad.
De moeder van mijn partner overleed in april aan corona, ze is gecremeerd op mijn verjaardag.
Mijn partner is zelf overleden op 17 augustus aan longkanker.
Voor mij zal dit jaar vooral in mijn herinnering blijven als het jaar dat " ons" jaar zou worden, maar helaas een rampjaar werd.
Het loopt voor mij allemaal samen, het jaar van corona, en het jaar van zijn dood.
Ik persoonlijk ga dit jaar voor altijd herinneren.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_197136059
En in het algemeen, dit jaar zal echt wel de geschiedenisboeken in gaan.
Net als de Spaanse griep, en de Zwarte dood, de pest.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  donderdag 31 december 2020 @ 16:32:18 #6
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_197136329
Dit jaar zijn we zo weer vergeten.

Wat dit jaar wel heeft geleerd is dat een gemeenschappelijke vijand dit land niet kan verenigen en voor veel mensen persoonlijke belangen voor gaan op het algemene belang.
So we just called him Fred
pi_197138775
Een strenge lockdown maakt meer kapot , dan je lief is.
Check it out
  donderdag 31 december 2020 @ 17:54:10 #8
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_197138801
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 17:53 schreef hjansen82 het volgende:
Een strenge lockdown maakt meer kapot , dan je lief is.
Gelukkig maar dat we die niet gehad hebben.
So we just called him Fred
pi_197138890
covid-19 out
covid-21 2.0 advanced mutation version in
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  zondag 3 januari 2021 @ 10:21:20 #10
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_197185498
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 16:16 schreef FaithHealer het volgende:

[..]

Dat zal er echt aan liggen wat het voor gevolgen voor jou persoonlijk heeft gehad.
De moeder van mijn partner overleed in april aan corona, ze is gecremeerd op mijn verjaardag.
Mijn partner is zelf overleden op 17 augustus aan longkanker.
Voor mij zal dit jaar vooral in mijn herinnering blijven als het jaar dat " ons" jaar zou worden, maar helaas een rampjaar werd.
Het loopt voor mij allemaal samen, het jaar van corona, en het jaar van zijn dood.
Ik persoonlijk ga dit jaar voor altijd herinneren.
;( Sterkte.

Het jaar zal denk ik wel genoemd worden in de de geschiedenisboeken, wat voor plek het inneemt is afhankelijk van hoe heftig het uiteindelijk blijkt te zijn. Wie weet volgt straks tenzij een nieuwe pandemie waarbij deze verbleekt, of een hele serie ervan. Onder de bevolking zal het alleen sterk herinnerd worden als het direct effect op je omgeving heeft gehad. Voor mij persoonlijk heeft het weinig herinneringen opgeleverd.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_197185683
Het jaar waarin het zelfbeschikkingsrecht van de mens dreigde te verdwijnen (of verdween) en het jaar waaruit bleek hoe je mensen zo kan krijgen dat zaken als de grondwet niet belangrijk zijn.
  zondag 3 januari 2021 @ 10:43:33 #12
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197185708
Een wat vervelende periode van ongeveer een jaar met allerlei schijnmaatregelen, zodra het kan alles zsm weer terug naar het oude.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197186078
Het einde in zicht? :') We zijn nog niet eens begonnen.
pi_197186139
Het jaar waarin pijnlijk duidelijk werd hoe groot de groep van domme en egoïstische mensen is.
pi_197186161
Ik kijk er niet op terug, gewoon voorruit blijven kijken.
pi_197186245
Rustig met veel vrije tijd
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_197186357
No hugs. Geen conventies. Geen Vrijheid. Niets leuks. Kutjaar. 2021 minder kut maar nog steeds niet vrij om te doen wat ik leuk vind in het leven waarschijnlijk.



2022 weer leuk, vergeten, en verder en alle lol inhalen zodra de restricties weer opgeheven zijn. Dat is dan bijna zeker zo. Anders emigreren naar een land waar dat zo is (China, Taiwan, Nieuw-Zeeland, UK, Spanje, Rusland, Polen - I don't care, wherever) en daar lekker verder leven. Maar ga er van uit dat dat straks in Nederland wel weer gewoon kan. :)
#WeesGeenWhales
  zondag 3 januari 2021 @ 12:44:11 #18
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_197187288
De maatregelen hebben een zeer verschillend effect op mensen.
Zelf ben ik geen winkeltype en ook geen horeca/festival type en dus heb ik weinig last van de lockdown. De 1.5 meter is prima te doen hier in Drenthe en alleen het dragen van de mondkapjes vind ik erg vervelend. Ik ben dover dan ik dacht en krijg het er snel benauwd van maar ik draag het dus maar zelden. Bij de maandelijkse boodschappen en tankstation maar verder niet. Voor mij is de 1.5 mtr belangrijker en daarom ga ik op meest rustige momenten naar de supermarkt.

Allemaal prina te doen en 2020 is een fantastisch jaar geweest voor mij waarin ik ben verhuisd naar mijn paradijs en ook een boot én motor heb gekocht. Heerlijk gevaren met alle avonturen daarbij.

Maar heb gezien dat mijn dochter van 18 het moeilijker heeft gehad. Niet naar school, niet trainen. Ze kon wel vaker werken, als coronatester bijvoorbeeld en ze werkt toevallig daarnaast bij een drogist en door zieke collega's heeft ze zich niet heel erg verveeld.

Dus het is erg verschillend hoe mensen hier op terug gaan kijken.
To BG or not to BG!
pi_197187718
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 12:44 schreef oppiedoppie het volgende:
De maatregelen hebben een zeer verschillend effect op mensen.
Zelf ben ik geen winkeltype en ook geen horeca/festival type en dus heb ik weinig last van de lockdown. De 1.5 meter is prima te doen hier in Drenthe en alleen het dragen van de mondkapjes vind ik erg vervelend. Ik ben dover dan ik dacht en krijg het er snel benauwd van maar ik draag het dus maar zelden. Bij de maandelijkse boodschappen en tankstation maar verder niet. Voor mij is de 1.5 mtr belangrijker en daarom ga ik op meest rustige momenten naar de supermarkt.

Allemaal prina te doen en 2020 is een fantastisch jaar geweest voor mij waarin ik ben verhuisd naar mijn paradijs en ook een boot én motor heb gekocht. Heerlijk gevaren met alle avonturen daarbij.

Maar heb gezien dat mijn dochter van 18 het moeilijker heeft gehad. Niet naar school, niet trainen. Ze kon wel vaker werken, als coronatester bijvoorbeeld en ze werkt toevallig daarnaast bij een drogist en door zieke collega's heeft ze zich niet heel erg verveeld.

Dus het is erg verschillend hoe mensen hier op terug gaan kijken.
Ik las eerst "heerlijke gevaren" derp.

Maar , wat is je paradijs dan? XD Drenthe?

Mijn gevoel bij de 1,5m en andere beperkingen is perfect samengevat met de smiley hierboven T_T maar het zal idd voor iedereen anders zijn. Op naar dat iedereen weer zelf kan kiezen wat die leuk vind! <3

Also... door boot moest ik denken aan A6 grachtenracer. Was het een speedboat. Ga je er mee racen in Amsterdam? :P
#WeesGeenWhales
pi_197187939
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 11:24 schreef Fugue het volgende:
Het jaar waarin pijnlijk duidelijk werd hoe groot de groep van domme en egoïstische mensen is.
:')
  zondag 3 januari 2021 @ 13:30:09 #21
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_197188028
Ik vond het jaar erg saai, maar het was voor mij prima te doen al beginnen de maatregelen mij inmiddels wel echt behoorlijk tegen te staan.
  zondag 3 januari 2021 @ 13:57:05 #22
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_197188379
Ik heb weinig last van Corona gehad en nog steeds. Maar wat mij zal bijblijven is dat het handenschudden verfoeid wordt. Dat kan ik maar niet begrijpen. De drie kussen dat snap ik nog maar het handenschudden als begroeting, nee.
pi_197188492
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 11:24 schreef Fugue het volgende:
Het jaar waarin pijnlijk duidelijk werd hoe groot de groep van domme en egoïstische mensen is.
pi_197188882
quote:
14s.gif Op zondag 3 januari 2021 14:04 schreef M.Ritcher het volgende:

[..]

Of het jaar waarin duidelijk werd dat vooral de informatie die je tot je neemt je denken bepaalt. Maw als jij andere info zou hebben zou je heel anders denken
  zondag 3 januari 2021 @ 14:35:16 #25
338319 ZarB
Piña colada
pi_197188934
Als een kut jaar waarvan ik echt nog niet de minimale hoop heb dat het einde in zicht is.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_197188955
gewoon niet, ik zal het snel vergeten en weer volop genieten.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_197189214
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 14:31 schreef DeOlifantvis het volgende:

[..]

Of het jaar waarin duidelijk werd dat vooral de informatie die je tot je neemt je denken bepaalt. Maw als jij andere info zou hebben zou je heel anders denken
Is goed. JoeJoe.
  zondag 3 januari 2021 @ 15:33:29 #28
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_197190010
Als een jaar waarin mijn denken over de mensheid wel enorm veranderd is. Niet ten goede helaas. Ben benieuwd hoeveel anderen verkapt misantroop zijn geworden.

Verder zitten we nog hier nog wel een tijdje mee, maar het positivisme over een eind dat in zich is, is lichtelijk opbeurend. Prik erin en zo snel mogelijk weer gaan met de banaan
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
  zondag 3 januari 2021 @ 16:03:58 #29
451005 Grems
Clown World
pi_197190505
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 15:33 schreef Kleurplaatje het volgende:
Als een jaar waarin mijn denken over de mensheid wel enorm veranderd is. Niet ten goede helaas. Ben benieuwd hoeveel anderen verkapt misantroop zijn geworden.
Dat was ik al, maar het is er niet beter op geworden.

Laat ik het zo zeggen, nu ik gezien heb hoeveel "mensen" feitelijk lege hulzen zijn snap ik het depopulatieargument.
  zondag 3 januari 2021 @ 16:15:15 #30
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_197190658
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:10 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Ik las eerst "heerlijke gevaren" derp.

Maar , wat is je paradijs dan? XD Drenthe?

Mijn gevoel bij de 1,5m en andere beperkingen is perfect samengevat met de smiley hierboven T_T maar het zal idd voor iedereen anders zijn. Op naar dat iedereen weer zelf kan kiezen wat die leuk vind! <3

Also... door boot moest ik denken aan A6 grachtenracer. Was het een speedboat. Ga je er mee racen in Amsterdam? :P
Ja mijn paradijsje is in Drenthe. Uiteraard. Heerlijk rustig.

Mijn boot was een Doerak waar we van hebben genoten tot we hem na een half jaar alweer hebben verkocht omdat we nu eerst moeten verbouwen en we er de komende 2 jaar geen tijd meer voor hebben. Maar was soms ook gevaarlijk, op de Ijsel bv en we zijn keer losgeslagen, maar was heerlijk rustig op het water door corona toen.

Ben in mn leven ongeveer 10 maal in Amsterdam geweest, niks voor mij, iedere keer gillende sirenes van polities en ambulances, doe mij maar tracktors en strontlucht.

Ik ga sowieso erg weinig naar steden, soms Deventer of Groningen.

Komende zomer lekker met de motor naar Denemarken of Duitsland als uitjes. We slapen dan in het bos en zijn dan zelfvoorzienend. 😂
To BG or not to BG!
  zondag 3 januari 2021 @ 16:30:41 #31
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_197190922
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 16:03 schreef Grems het volgende:

[..]

Dat was ik al, maar het is er niet beter op geworden.

Laat ik het zo zeggen, nu ik gezien heb hoeveel "mensen" feitelijk lege hulzen zijn snap ik het depopulatieargument.
Hoe bedoel je, lege hulzen? In welke zin?
pi_197191680
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 16:15 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Ja mijn paradijsje is in Drenthe. Uiteraard. Heerlijk rustig.

Mijn boot was een Doerak waar we van hebben genoten tot we hem na een half jaar alweer hebben verkocht omdat we nu eerst moeten verbouwen en we er de komende 2 jaar geen tijd meer voor hebben. Maar was soms ook gevaarlijk, op de Ijsel bv en we zijn keer losgeslagen, maar was heerlijk rustig op het water door corona toen.

Ben in mn leven ongeveer 10 maal in Amsterdam geweest, niks voor mij, iedere keer gillende sirenes van polities en ambulances, doe mij maar tracktors en strontlucht.

Ik ga sowieso erg weinig naar steden, soms Deventer of Groningen.

Komende zomer lekker met de motor naar Denemarken of Duitsland als uitjes. We slapen dan in het bos en zijn dan zelfvoorzienend. 😂
Ik heb juist een hekel aan natuur, mestlucht, insecten etc.

De leukste jungle is de betonnen jungle, als er normaal tenminste leuke dingen te doen zijn xD 😆
#WeesGeenWhales
  Moderator zondag 3 januari 2021 @ 17:42:45 #33
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197192050
quote:
14s.gif Op zondag 3 januari 2021 10:43 schreef Caland het volgende:
Een wat vervelende periode van ongeveer een jaar met allerlei schijnmaatregelen, zodra het kan alles zsm weer terug naar het oude.
Precies, kroegen open nu.
What can change the nature of a man?
pi_197192314
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 10:41 schreef macca728 het volgende:
Het jaar waarin het zelfbeschikkingsrecht van de mens dreigde te verdwijnen (of verdween) en het jaar waaruit bleek hoe je mensen zo kan krijgen dat zaken als de grondwet niet belangrijk zijn.
De grondwet is helemaal niet geschonden. Echt, waar mensen al niet moeilijk over doen. :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_197192589
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 17:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De grondwet is helemaal niet geschonden. Echt, waar mensen al niet moeilijk over doen. :')
Ja als je nou gewoon goed leest....Ik zeg nergens dat de grondwet geschonden is.
pi_197192665
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 18:11 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja als je nou gewoon goed leest....Ik zeg nergens dat de grondwet geschonden is.
Nou vertel, welke grondwet dreigt overtreden te worden waar Nederlanders volgens jou niets meer om geven?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_197192817
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 18:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nou vertel, welke grondwet dreigt overtreden te worden waar Nederlanders volgens jou niets meer om geven?
We hebben maar 1 grondwet en je legt me nogmaals woorden in de mond die ik niet zeg.
Het lijkt mij duidelijk dat het gros van de mensen er geen enkel probleem mee zou hebben als mondkapjes bv eerder al verplicht waren gesteld en dat kerken geen uitzonderingspositie meer mochten hebben m.b.t. het aantal mensen dat ze binnen mogen hebben.
pi_197192865
Herinnerend dat een crisis als deze het slechtste in mensen naar boven haalt. Aan beide 'kanten'. Het is maar goed dat we het zoals het nu lijkt in de loop van dit jaar achter ons kunnen laten. De manier waarop men hier mee om is gegaan verdient niet bepaald een schoonheidsprijs, maar goed we zijn iets als dit ook totaal niet gewend.
I'll give you something to do
pi_197192920
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 18:25 schreef macca728 het volgende:

[..]

We hebben maar 1 grondwet en je legt me nogmaals woorden in de mond die ik niet zeg.
Het lijkt mij duidelijk dat het gros van de mensen er geen enkel probleem mee zou hebben als mondkapjes bv eerder al verplicht waren gesteld en dat kerken geen uitzonderingspositie meer mochten hebben m.b.t. het aantal mensen dat ze binnen mogen hebben.
Je bent helemaal niet verplicht om een mondkapje te dragen.
Mensen die doen alsof dat hun grondwet overtreed, daar lach ik gewoon om _O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_197193093
Er zijn ongelofelijk veel Nederlanders die blijvende fysieke gevolgen overhouden aan corona of die een dierbare verloren hebben. Het leger moet ingezet worden omdat er heel veel ziekenhuizen zijn die bijna alle operaties en behandelingen hebben moeten schrappen.

En dan ga jij klagen dat jouw grondwet geschonden word omdat je een paar minuten een mondkapje moet dragen als je met het OV reist of naar de Appie wil?

Ik heb medelijden met Nederlanders die kanker hebben en nu geen behandeling kunnen krijgen omdat sneuneuzen zoals jij weigeren een mondkapje te dragen omdat 'mijn grondrechten geschonden worden'. Ik heb geen greintje medelijden met figuren zoals jou. Als je echt een legitieme reden hebt om dat kapje niet te dragen, dan vraag je maar zo'n verklaring en dan hoor je sowieso drukke plekken als het ov en supermarkten te vermijden. Grow a pair!
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_197193245
Als je het tegen mij heb, ik klaag nergens over.

De enige die klaagt ben jij en je trekt alles uit zijn verband.

Ga lekker klagen tegen de overheid die een verschrikkelijk beleid heeft gevoerd (of helemaal geen).
pi_197193358
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 18:53 schreef macca728 het volgende:
Als je het tegen mij heb, ik klaag nergens over.

De enige die klaagt ben jij en je trekt alles uit zijn verband.

Ga lekker klagen tegen de overheid die een verschrikkelijk beleid heeft gevoerd (of helemaal geen).
Maak jezelf dan eens duidelijk: welke grondwet dreigt overtreden te worden waar Nederlanders volgens jou niets meer om geven?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_197193633
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 19:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Maak jezelf dan eens duidelijk: welke grondwet dreigt overtreden te worden waar Nederlanders volgens jou niets meer om geven?
Ik heb al een vb gegeven, veel mensen hadden het prima gevonden als kerken ook verplicht werden gesloten.
Veel mensen zouden het prima vinden dat een vaccin verplicht zou worden voor iedereen en zo kan je nog wel meer voorbeelden bedenken.
  zondag 3 januari 2021 @ 19:19:55 #44
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_197193737
Als een compleet weggegooid jaar waar we nog jaren voor mogen kromliggen om de absurde uitgaven van de "regering" weer aan te zuiveren. Waarna ze het weer over de volgende balk wegsmijten.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_197194106
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 18:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er zijn ongelofelijk veel Nederlanders die blijvende fysieke gevolgen overhouden aan corona of die een dierbare verloren hebben. Het leger moet ingezet worden omdat er heel veel ziekenhuizen zijn die bijna alle operaties en behandelingen hebben moeten schrappen.

En dan ga jij klagen dat jouw grondwet geschonden word omdat je een paar minuten een mondkapje moet dragen als je met het OV reist of naar de Appie wil?

Ik heb medelijden met Nederlanders die kanker hebben en nu geen behandeling kunnen krijgen omdat sneuneuzen zoals jij weigeren een mondkapje te dragen omdat 'mijn grondrechten geschonden worden'. Ik heb geen greintje medelijden met figuren zoals jou. Als je echt een legitieme reden hebt om dat kapje niet te dragen, dan vraag je maar zo'n verklaring en dan hoor je sowieso drukke plekken als het ov en supermarkten te vermijden. Grow a pair!
Overdrijf niet. Die ouderen waren hoe hard ook vroeg of laat toch dood gegaan. We hebben de hele economie om zeep geholpen zodat die paar duizend ouderen nog een half jaar uit het raam kunnen staren.
pi_197194159
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 19:15 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ik heb al een vb gegeven, veel mensen hadden het prima gevonden als kerken ook verplicht werden gesloten.
Veel mensen zouden het prima vinden dat een vaccin verplicht zou worden voor iedereen en zo kan je nog wel meer voorbeelden bedenken.
En die mensen hebben volkomen gelijk. Als je in 2021 nog gaat lopen zeiken over mondkapjes of perse met 200 man in een kleine ruimte je godsdienst wil belijden dan ben je gewoon asociaal, egoïstisch kuttuig.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_197194170
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 19:35 schreef CR7 het volgende:

[..]

Overdrijf niet. Die ouderen waren hoe hard ook vroeg of laat toch dood gegaan. We hebben de hele economie om zeep geholpen zodat die paar duizend ouderen nog een half jaar uit het raam kunnen staren.
:O
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator zondag 3 januari 2021 @ 19:38:59 #48
236264 crew  capricia
pi_197194177
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 19:35 schreef CR7 het volgende:

[..]

Overdrijf niet. Die ouderen waren hoe hard ook vroeg of laat toch dood gegaan. We hebben de hele economie om zeep geholpen zodat die paar duizend ouderen nog een half jaar uit het raam kunnen staren.
Dat geldt alleen voor de mensen in verpleeghuizen.
Iemand die de 80 haalt, heeft gemiddeld nog 10 jaar te gaan. Volgens het CBS (de beste man werkt daar);
twitter
Definitely not CIA
pi_197194244
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 19:35 schreef CR7 het volgende:

[..]

Overdrijf niet. Die ouderen waren hoe hard ook vroeg of laat toch dood gegaan. We hebben de hele economie om zeep geholpen zodat die paar duizend ouderen nog een half jaar uit het raam kunnen staren.
Voetbalmanager draagt al sinds maart een mondkapje, zo niet is die ook net zo als hij anderen noemt.
pi_197194256
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 19:38 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat geldt alleen voor de mensen in verpleeghuizen.
Iemand die 80 is en zelfstandig woont, heeft gemiddeld nog 10 jaar te gaan. Volgens het CBS;
[ twitter ]
Wellicht als die minieme kwalen hebben. Het gros van de overleden ouderen had een onderliggend kwaal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')