Was geloof ik wel ruim 300 kg vuurwerk ingeleverd in Den Haag, zou dat 1 promille zijn?quote:Op donderdag 31 december 2020 15:46 schreef Haags het volgende:
Er wordt hier toch wel flink doorgeknalt hoor de hele dag. Merk weinig van het verbod.
De politie hier ook niet, rijden een beetje rondjes zien de gasten staan en rijden doorquote:Op donderdag 31 december 2020 15:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier ook, net met carbid schieten waren er ook wel 20 man, niemand geeft een neuk hier
Die zijn ook niet gekquote:Op donderdag 31 december 2020 15:48 schreef Haags het volgende:
[..]
De politie hier ook niet, rijden een beetje rondjes zien de gasten staan en rijden doorToedeledokie
Dat is idd helemaal niks nee. Maar de burgemeester was uiterst tevreden met deze ´enorme´ vangst.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Was geloof ik wel ruim 300 kg vuurwerk ingeleverd in Den Haag, zou dat 1 promille zijn?
quote:Op donderdag 31 december 2020 15:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan het weerstaan....... voor 10 minuten en dan is het al opgegeten
Zoals verwacht, als ze die mensen nu aan gaan pakken gaat het sowieso los vanavond, politie is slimquote:Op donderdag 31 december 2020 15:48 schreef Haags het volgende:
[..]
De politie hier ook niet, rijden een beetje rondjes zien de gasten staan en rijden doorToedeledokie
Heb je jezelf nou de terechte winnaar genoemd in de tickerquote:Op donderdag 31 december 2020 15:48 schreef Haags het volgende:
[..]
doe voorzichtig hequote:Op donderdag 31 december 2020 15:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zoals verwacht, als ze die mensen nu aan gaan pakken gaat het sowieso los vanavond, politie is slim
Mrsl kan dat ook wel of is ze al weer weg?quote:Op donderdag 31 december 2020 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nu alleen nog een blauwe vinden om de rijm in de OP te zetten@:Paul ONZ / [ronde 36] Het dodetopicspeI #9283 Een fijne jaarwisseling
??? hehquote:Op donderdag 31 december 2020 15:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb je jezelf nou de terechte winnaar genoemd in de ticker
Ja precies.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zoals verwacht, als ze die mensen nu aan gaan pakken gaat het sowieso los vanavond, politie is slim
Ja zekerquote:Op donderdag 31 december 2020 15:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
doe voorzichtig he
Ik was het niet iig.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb je jezelf nou de terechte winnaar genoemd in de ticker
anders bel je maar kom ik je halen op bureau rij zo naar binnenquote:
met 74 liedjes werd nog knap inquote:
Had hij in ieder geval weer een persmomentje als succesvolle burgemeesterquote:Op donderdag 31 december 2020 15:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is idd helemaal niks nee. Maar de burgemeester was uiterst tevreden met deze ´enorme´ vangst.
Je bent een topperquote:Op donderdag 31 december 2020 15:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
anders bel je maar kom ik je halen op bureau rij zo naar binnen![]()
![]()
![]()
![]()
Je haar Sydneyquote:Op donderdag 31 december 2020 15:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Owja, in Sydney is het al 2021 natuurlijk.
Nee maar dr gaat wel e.e.a gebeuren geloof ik qua vuurtjes.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Had hij in ieder geval weer een persmomentje als succesvolle burgemeester
Ook geen pallets op het strand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |