Ik hou stiekem van Dunequote:
Of een Litauws-russische submarine captain.quote:Op donderdag 31 december 2020 14:50 schreef Sabata het volgende:
[..]
De enige die het voor elkaar kreeg een Egyptische Spanjaard Schots te laten klinken, en er mee weg te komen
Tuurlijk, dat is geen top100 materiaal..quote:Op donderdag 31 december 2020 14:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is die al geweest met die tenenkrommende ballade van hem?
hier rollen de eerste ook uit het vetquote:Op donderdag 31 december 2020 14:50 schreef Berkery het volgende:
Als het goed is komt mevrouw Berkery zo met de oliebollen
Dat hoef je niet stiekem te doen, toch?quote:
Top groep is dat toch als je al hun nummers zo hoort langskomen in deze lijst.quote:
Oh damn, hoe is het met papa als ik vragen mag?quote:Op donderdag 31 december 2020 14:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Goed om te horen,
Ik weet dat ik voorlopig nog wel even binnen zit tho...
Pa dinsdag een positieve uitslag gehad op zn covid test......
quote:Op donderdag 31 december 2020 14:50 schreef Cee het volgende:
Wat een geluk dat we dit soort nummers in ons leven mogen hebben, mensen.![]()
![]()
Meest wijze woorden die ik hier de afgelopen 7 dagen heb gehoordquote:Op donderdag 31 december 2020 14:50 schreef Cee het volgende:
Wat een geluk dat we dit soort nummers in ons leven mogen hebben, mensen.![]()
![]()
Dit ook niet, dus wat is je puntquote:Op donderdag 31 december 2020 14:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is geen top100 materiaal..
Vandaag langzaam aan wat beter, koorts is redelijk gezakt...quote:Op donderdag 31 december 2020 14:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh damn, hoe is het met papa als ik vragen mag?
Oja quilty pleasures bestaan niet he?quote:Op donderdag 31 december 2020 14:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat hoef je niet stiekem te doen, toch?
They tremble at the schound of our schilenschequote:Op donderdag 31 december 2020 14:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Of een Litauws-russische submarine captain.
Dat je best zelf mag zoeken in de lijstquote:Op donderdag 31 december 2020 14:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dit ook niet, dus wat is je punt
Bizar begrip. Straalt een hoop onzekerheid uitquote:Op donderdag 31 december 2020 14:51 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oja quilty pleasures bestaan niet he?
Dus: Dj Paul kan ik ook wel waarderen
Verder nog steeds een toffe filmquote:Op donderdag 31 december 2020 14:52 schreef Sabata het volgende:
[..]
They tremble at the schound of our schilensche
Hoogtepuntje van de top2000quote:Op donderdag 31 december 2020 14:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kippenvel weer, deze twee nrs achter elkaar
Hopelijk stukje bij beetje de betere kant op!quote:Op donderdag 31 december 2020 14:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vandaag langzaam aan wat beter, koorts is redelijk gezakt...
Alleen zn strot zit propvol redelijk taai slijm nog
Goede keuze. Die van mij wil Rollercoaster en Mag ik dan bij jouquote:Op donderdag 31 december 2020 14:52 schreef MTheBassman het volgende:
Dit nummer wil mn vader op zijn uitvaart
quote:Op donderdag 31 december 2020 14:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat je best zelf mag zoeken in de lijst![]()
Ik zie het meer als 'raar' tussen wat ik verder luisterquote:Op donderdag 31 december 2020 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bizar begrip. Straalt een hoop onzekerheid uit
Ze hebben een hoop goede nummers uitgekozen:quote:Op donderdag 31 december 2020 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Top groep is dat toch als je al hun nummers zo hoort langskomen in deze lijst.
Deze queen is trouwens wel mooi in mijn bescheiden optiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |