Hahahahahahahahahaquote:Op donderdag 31 december 2020 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig brengt nu Otis Redding.
Een filmpje geloof ikquote:Op donderdag 31 december 2020 14:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja oké dat maakt wel wat lastiger![]()
Gelukkig was de buurman er dan![]()
Jij nog wel een leuke shirt gekregen of ander souvenir van het concert ?
Daar kun je verder ook wel naar fluiten.quote:
Otis maakt ook liften.quote:Op donderdag 31 december 2020 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig brengt nu Otis Redding.
En bedanktquote:Op donderdag 31 december 2020 14:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit nummer is bij mij verpest doordat iemand ooit zong: Sittin' on a cock of a gay.
Dat was toch Schindler van Schindler's Lift?quote:
Had helaas geen Redding meer.quote:
Niet de eerste knipsolo vandaag, helaas. Sliep vanmorgen nog half bij Smoke on the Water, was klaarwakker na de knipquote:Op donderdag 31 december 2020 14:18 schreef Zorro het volgende:
Ik heb dit nummer honderden keren gespeeld en ken elke noot uit de solo zo'n beetje, die laatste solo is drastisch ingeknipt
quote:Op donderdag 31 december 2020 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was toch Schindler van Schindler's Lift?
Omfgquote:Op donderdag 31 december 2020 14:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit nummer is bij mij verpest doordat iemand ooit zong: Sittin' on a cock of a gay.
WE hebben ook weinig tijd dit jaar hequote:Op donderdag 31 december 2020 14:19 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
Niet de eerste knipsolo vandaag, helaas. Sliep vanmorgen nog half bij Smoke on the Water, was klaarwakker na de knip
Als ze Child in Time maar niet knippenquote:Op donderdag 31 december 2020 14:19 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
Niet de eerste knipsolo vandaag, helaas. Sliep vanmorgen nog half bij Smoke on the Water, was klaarwakker na de knip
dan.. dan... dan ga ik vloeken!quote:Op donderdag 31 december 2020 14:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Als ze Child in Time maar niet knippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |