Hier in de Utrechtse wijk Overvecht houdt iedereen zijn hart vast voor vanavond/vannachtquote:Op donderdag 31 december 2020 15:13 schreef Simmertje het volgende:
[..]![]()
![]()
Sterkte aan de politie vanavond, dat gaat een helse klus worden.
Net zoals de paaspiek, pinksterpiek en koningsdag piek in het voorjaarquote:Op donderdag 31 december 2020 15:13 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Als dit daadwerkelijk van vandaag is: op naar de cijfers tussen 10 en 14 januari. #neverforget
Iedereen uit die wijken weigeren in het ziekenhuis als straks triage moet worden toegepast!quote:Op donderdag 31 december 2020 15:14 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Wat... Een... Debielen weer.
Hij zal ook wel gewoon een net kortgeknipt kapsel hebben terwijl half Nederland er straks bijloopt als een holbewoner.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En een Rutte die nogmaals laat vallen dat iedereen enkel begrip heeft voor de situatie in zijn omgeving. Vraag me dan altijd af over welke omgeving hij het heeft
Alleen komt deze er wel, want winterquote:Op donderdag 31 december 2020 15:14 schreef Remco het volgende:
[..]
Net zoals de paaspiek, pinksterpiek en koningsdag piek in het voorjaar
Ben benieuwd... gaat de veiligheidsregio schoonvegen en nemen ze de rellen voor lief of proberen ze te deėscaleren en laten ze hem hun feestje hebben.quote:
109 overledenquote:Op donderdag 31 december 2020 15:18 schreef Oliver23 het volgende:
9719 besmettingen er dus bij vandaag, meer dan het gemiddelde (9514)
Zijn lage cijfers, vooral IC.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:19 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
109 overleden
114 ziekenhuisopnames
12 IC opnames
Sowieso. Paar uur geleden al 2021 geworden he op aarde, dus je kan corona nu gewoon negeren.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:18 schreef Simmertje het volgende:
Waar zijn de cijfers dan? Of is Covid echt magisch verdwenen in 2021?
Nee dit is plus tov gisteren niet totale opnames.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:19 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Zijn lage cijfers, vooral IC.
In een incognitovenster openenquote:Op donderdag 31 december 2020 13:16 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Vooral de paywall is zo mooi 🙄
Dat is alleen het verschil (in negatieve zin) tenopzichte van gisteren volgens mij. Dus zoveel erbij gekomen in de ziekenhuizen en IC.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:19 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Zijn lage cijfers, vooral IC.
Wat jij wil. Het trucje wordt gewoon nogal doorzichtig.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh.. ik zat bij Marino van Zelst te kijken die het niet deelt vandaag.
Niet zo heel raar na kerst, ook al is de constantheid van de dagcijfers door de feestdagen nog minder.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:21 schreef Unmountable het volgende:
Gewoon weer bijna 10.000, ondanks de lockdown. Ik houd mijn hart vast voor januari.
Kloptquote:Op donderdag 31 december 2020 15:20 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dat is alleen het verschil (in negatieve zin) tenopzichte van gisteren volgens mij. Dus zoveel erbij gekomen in de ziekenhuizen en IC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |