chufi & aloa doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Vandaar dat ik dat ook kan.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik haat niet op links, je grip hand is ook essentieel bij het snijden van voedsel!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
sorry zag niet laatste postFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dus je snijd en gript met dezelfde handquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
The Cranberries niet veel aan dit nummer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goede tekstFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Its in youre headFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik kan met links 2 keer zo snel wat een ander met rechts kan.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus je snijd en gript met dezelfde hand
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kwijlen ballen nummer ditWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit klinkt als een show off tegen @Haagsquote:Op donderdag 31 december 2020 11:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan met links 2 keer zo snel wat een ander met rechts kan.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Links handige zijn intiligent zeggen ze maar betwijfel t nu kei hard.. zo fresh 1_1![]()
DOe het wel verstandigggggggggggggggggggggggggWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hazesFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik ben rechtshandig maar linksbenig en zeer intelligent.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Links handige zijn intiligent zeggen ze maar betwijfel t nu kei hard.. zo fresh 1_1![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
kleine jongen![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 december 2020 11:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben rechtshandig maar linksbenig en zeer intelligent.![]()
![]()
![]()
Kleine jongen...........................Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mooi nummer hoor voor je kind
ouwe heerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zeiknummer vind ik het altijd al gevondenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
t is jammer maar je blijft niet klein
O, hier juist motregen, gisteren hier de zonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: