Yep, en hij is echt goed te doen hoor. En als je eenmaal een beginnetje hebt...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:27 schreef pi31415 het volgende:
[..]
Jij hebt hem zeker al wel opgelost?
Helemaal mee eens, alleen heeft een goed beginnetje mij wel een aantal weken gekost, en was het oplossen vervolgens in nog geen uurtje klaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:35 schreef PZZLD het volgende:
[..]
Yep, en hij is echt goed te doen hoor. En als je eenmaal een beginnetje hebt...
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:48 schreef jurjen3000 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, alleen heeft een goed beginnetje mij wel een aantal weken gekost, en was het oplossen vervolgens in nog geen uurtje klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:09 schreef Anitachica het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hangt wel af van je beginnetje.. Ik heb nu een beginnetje van tweeeneenhalve regel, maar daar kan ik niet verder mee. Toch maar weer opnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:35 schreef PZZLD het volgende:
[..]
Yep, en hij is echt goed te doen hoor. En als je eenmaal een beginnetje hebt...
Zonder eind is er ook geen beginquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:24 schreef civ het volgende:
[..]
Hangt wel af van je beginnetje.. Ik heb nu een beginnetje van tweeeneenhalve regel, maar daar kan ik niet verder mee. Toch maar weer opnieuw beginnen.
Ik weet van minstens 1 persoon, dat deze hem inlevert. Ik zal niet verklappen wie dat is.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:49 schreef _remco- het volgende:
Hoeveel mensen die hier zitten, leveren eigenlijk daadwerkelijk de puzzel in?
Tenzij jij mij bedoelt, staat de teller al op 2 waarvan ik het zeker weetquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:51 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ik weet van minstens 1 persoon, dat deze hem inlevert. Ik zal niet verklappen wie dat is.
Ik wilde daar vandaag nog met de hand aan beginnen maar die hoop geef ik nu maar op. Is zoiets (een script) te maken in excel?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:17 schreef Erbo79 het volgende:
25b is zojuist gekraakt door mijn script. Na een kleine 240 miljoen berekeningen stonden er 8 getallen op mijn scherm waar ik erg blij van werd!
Slaap lekker allemaal![]()
Dat zal mij wel lukken (als de adrenaline het niet verpest tenminste)
ik heb die met de hand gedaan, met gebruik van wolframalpha. Gewoon doen dus!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 09:00 schreef Habi82 het volgende:
[..]
Ik wilde daar vandaag nog met de hand aan beginnen maar die hoop geef ik nu maar op. Is zoiets (een script) te maken in excel?
Met mij erbij staat de teller nu sowieso op drie.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:49 schreef _remco- het volgende:
Misschien doelde Carlo wel op jou, dan blijft de teller op 2 staanquote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:43 schreef MScript het volgende:
[..]
Met mij erbij staat de teller nu sowieso op drie.
Ik ook. Iedereen die serieus tijd aan de puzzel besteedt levert hem toch gewoon in?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:49 schreef _remco- het volgende:
Netjes! Ieder zijn eigen talent zeg ik maarquote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:08 schreef saaie_kaas het volgende:
[..]
ik heb die met de hand gedaan, met gebruik van wolframalpha. Gewoon doen dus!
Zeker. Over mijn score ben ik bepaald niet tevreden (zit nog niet eens op de 50), maar dat is geen reden om niet in te leveren. Dit weekend nog even een eindsprint!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:01 schreef Erbo79 het volgende:
[..]
Ik ook. Iedereen die serieus tijd aan de puzzel besteedt levert hem toch gewoon in?
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:17 schreef Erbo79 het volgende:
25b is zojuist gekraakt door mijn script. Na een kleine 240 miljoen berekeningen stonden er 8 getallen op mijn scherm waar ik erg blij van werd!
SPOILER: 25bOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:28 schreef thabit het volgende:
[..]SPOILER: 25bOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd Erbo79!!
Hier vandaag eindelijk weer wat puntjes binnen gehaald![]()
9 opgelost! Mijn beginnetje was toch juist, had de regel alleen op de verkeerde plek laten eindigenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:24 schreef civ het volgende:
[..]
Hangt wel af van je beginnetje.. Ik heb nu een beginnetje van tweeeneenhalve regel, maar daar kan ik niet verder mee. Toch maar weer opnieuw beginnen.
Geen zorgen, die zijn helemaal niet zo heel leukquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:11 schreef civ het volgende:
[..]
Heeft iemand misschien een heel klein duwtje in de goede richting voor 10 (kruiswoord) of 18? Hier staar ik al weken naar nu, maar volgens mij zijn die best leuk om op te lossen als je eenmaal weet wat je moet doen..
Niet staren maar doen. Lees de opgave en voer ‘t uit.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:11 schreef civ het volgende:
[..]
9 opgelost! Mijn beginnetje was toch juist, had de regel alleen op de verkeerde plek laten eindigen![]()
Wel echt één van de minder leuke wat mij betreft. Ben nu wel heel erg toe aan weer even een leuke puzzel oplossen!
Heeft iemand misschien een heel klein duwtje in de goede richting voor 10 (kruiswoord) of 18? Hier staar ik al weken naar nu, maar volgens mij zijn die best leuk om op te lossen als je eenmaal weet wat je moet doen..
Vooral bij 10, alles staat gegevenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:27 schreef pcgroot het volgende:
[..]
Niet staren maar doen. Lees de opgave en voer ‘t uit.
Dat geluksmomentje had ik ook van de week! Ik had het eigenlijk al opgegeven, omdat mijn scriptje al erg lang aan het ratelen was... en opeens kwam daar iets plausibels tevoorschijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:17 schreef Erbo79 het volgende:
Ja, ja, neequote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:48 schreef Silentwind het volgende:
3: is dat vooral logisch nadenken + google of weer van alles berekenen?
Wie weet!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:46 schreef Beerrend het volgende:
[..]
Misschien doelde Carlo wel op jou, dan blijft de teller op 2 staan
En 9 ook opgelost Ik vond dit juist een hele leuke opgave!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:11 schreef civ het volgende:
[..]
9 opgelost! Mijn beginnetje was toch juist, had de regel alleen op de verkeerde plek laten eindigen![]()
Wel echt één van de minder leuke wat mij betreft. Ben nu wel heel erg toe aan weer even een leuke puzzel oplossen!
En wat was de vraag?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:00 schreef civ het volgende:
Voor de mensen die een bericht hebben gestuurd: ik ben helaas nog te nieuw om te kunnen reageren.
Als antwoord op de vraag over vraag 9: Ja.
Ik vond 10 als geheel een hele leuke puzzel. Je bent er wel even zoet mee, maar ik vond hem wel erg leuk om uit te werken. 18 was ook niks mis mee vind ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:26 schreef IshaD het volgende:
[..]
Geen zorgen, die zijn helemaal niet zo heel leuk
Daar heb ik bijna elk jaar last van. Maar meestal wordt het wel goedgekeurd als je kunt laten zien dat je het begrepen hebt.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:51 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
En ik vind het een beetje jammer dat het voor mij bij meerdere puzzels niet duidelijk is wat ze nou als antwoord willen, terwijl ik wel zeker weet dat ik alles heb.
Bij 18 is het ook niet duidelijk. Je zou het ook als creativiteitsopgave kunnen beschouwen, alleen weet ik niet of de makers je dat in dank zullen afnemen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:57 schreef CarloV het volgende:
[..]
Daar heb ik bijna elk jaar last van. Maar meestal wordt het wel goedgekeurd als je kunt laten zien dat je het begrepen hebt.
Ik was het in eerste instantie niet van plan, maar aan de andere kant... kan de uitslag mooi in mijn portfolio/individueel ontwikkelingsplan doen in het kader van profilering in de competentie oplossend denkvermogen. Ik vrees alleen dat ik niet echt een positieve indruk maak met een half lege puzzel en 15-25% goedquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:49 schreef _remco- het volgende:
Typisch, 11d heb ik uiteindelijk nog wel weten te vinden, maar 11c???quote:Op zondag 10 januari 2021 07:40 schreef Djezzebella het volgende:
[..]
HOE?!
Ik word echt knettergek van 11D!
ik heb niets geniepigs gezienquote:Op zondag 10 januari 2021 11:56 schreef Nikkie72 het volgende:
Even klagen, misschien helpt het.
Ik ben nu vier keer opnieuw begonnen met opgave 19, maar elke keer loop ik vast en lijkt de puzzel onoplosbaar.
Ik had gehoopt deze nog wel even dit weekend op te lossen, maar helaas.
Zit er iets geniepigs in of trek ik gewoon verkeerde conclusies?
Deze is best te doen hoor. Gewoon nog een paar keer proberen.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:56 schreef Nikkie72 het volgende:
Even klagen, misschien helpt het.
Ik ben nu vier keer opnieuw begonnen met opgave 19, maar elke keer loop ik vast en lijkt de puzzel onoplosbaar.
Ik had gehoopt deze nog wel even dit weekend op te lossen, maar helaas.
Zit er iets geniepigs in of trek ik gewoon verkeerde conclusies?
Klopt het dat er niet echt een mooie tekst uit komt? Of zie ik iets over het hoofd?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:47 schreef Nikkie72 het volgende:
[..]
Dat geluksmomentje had ik ook van de week! Ik had het eigenlijk al opgegeven, omdat mijn scriptje al erg lang aan het ratelen was... en opeens kwam daar iets plausibels tevoorschijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |