Ik heb tour de tietema gevolgd. Ik moet zeggen- Voor mij niet de fietser van het jaar, maar snap we dat hij vanaf nul begonnen en volhouden we wat moois heeft laten zien.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:39 schreef Pino112 het volgende:
https://www.bicycling.com(...)r-van-het-jaar-2020/
Jammer @:DDX .
Jaloers hé? Dacht ik al.quote:Op donderdag 31 december 2020 20:30 schreef Yankee het volgende:
[..]
Hahaha wat een lachwekkende kutverkiezing
Had je anders verwacht dan ?quote:Op donderdag 31 december 2020 20:30 schreef Yankee het volgende:
[..]
Hahaha wat een lachwekkende kutverkiezing
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Of was het Lospedrosa die zich winterhard aan het trainen is.
Ik kom op de weg ook nog dagelijks minimaal 2 grote groepen tegen en veel bekenden fietsen ook nog in groepjes. Het zijn vaak de mensen die het niet kunnen opbrengen om solo 4-5u op de fiets te stappenquote:Op zondag 3 januari 2021 14:07 schreef kanovinnie het volgende:
Vanmorgen heb ik even de benen gestrekt op het strand. Wat me opviel waren de hoeveelheid mensn die nog in grote groepen rijden. Groepen van 8 tot 12 man waren constant in het zicht.
En het viel me vooral dat het allemaal 40/50/60plussers waren. Al het jongere volk reed alleen of met max 4 personen.
Ik snap het vooral niet dat men het nu doet. Iedereen weet dat er weer een piek aan zit te komen.quote:Op zondag 3 januari 2021 14:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik kom op de weg ook nog dagelijks minimaal 2 grote groepen tegen en veel bekenden fietsen ook nog in groepjes. Het zijn vaak de mensen die het niet kunnen opbrengen om solo 4-5u op de fiets te stappen
Tip, doorrijden naar Hargen. Daar was ik vandaag en daar was het heel wat rustiger.quote:Op zondag 3 januari 2021 15:09 schreef McM77 het volgende:
Was gisteren met het gezin aan het wandelen door het PWN gebied bij Camping Bakkum in de buurt..
- Kudde fietsers, een enkele solo of met z'n 2'en (en dat waren jonge mensen) en heel veel met 3 of meer..
- Wandelaars, je struikelde erover.
En als je dan geen groepsvorming zou willen hebben, zet dan geen friettent bij het begin/parkeergelegenheid..
Was trouwens al weer heel erg vriendelijk op de parkeerplaats..getoeter, hoge/veel toeren en auto's die zich er door heen drukten. Mensen lijken hun eigen goede voornemens om meer buiten te komen boven die van andere te stellen.
Anders nieuws, Denise Betsema was weer erg goed bezig vandaag
Ja die rijden een wedstrijd met een hartslag van 200.quote:Op zondag 3 januari 2021 15:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
De crossers gewoon lekker in korte broek anders.
Wie weet hoe hard die toerders hun best aan het doen zijn. Onder de 30 km/h thuis komen is natuurlijk geen porem tegenover je fietsmaatjes.quote:Op zondag 3 januari 2021 16:13 schreef kanovinnie het volgende:
Ja die rijden een wedstrijd met een hartslag van 200.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |