wie was er jarig ToT?quote:Op donderdag 31 december 2020 10:57 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was? Niemand.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wie was er jarig ToT?
Tja je neemt even afstand van je kinderen is heel normaalquote:Op donderdag 31 december 2020 10:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even tijd voor mezelf als motto.
Gefeliciteerd schattiequote:
Hehe thanks!quote:Op donderdag 31 december 2020 10:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Gefeliciteerd schattie
Was toen ook zo'n schandaal rond die Appolonia of whatever in uhhhh....Gouden Kooi of zo?quote:Op donderdag 31 december 2020 10:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Tja je neemt even afstand van je kinderen is heel normaal
nee natasiaquote:Op donderdag 31 december 2020 11:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Was toen ook zo'n schandaal rond die Appolonia of whatever in uhhhh....Gouden Kooi of zo?
Hey ToTquote:Op donderdag 31 december 2020 10:57 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 december 2020 11:00 schreef FreshFruit het volgende:
Die bordeelsluipers pas ik ook wel .
Gefeliciteerd ToT!quote:Op donderdag 31 december 2020 10:57 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fan herte lokwinke.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 11:01 schreef shiitake het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ToT!![]()
En iedereen fijne dag vandaag en een goede, gezellige jaarwisseling.![]()
![]()
Jij ook fijne jaarwisselingquote:Op donderdag 31 december 2020 11:01 schreef shiitake het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ToT!![]()
![]()
Ik hoor in 90% van de gevallen dat de oudjes als eerste het krijgen.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
vind het steeds verwarrend over vaccinaties steeds andere info wie als eerste gaan?
Hey SHiiquote:Op donderdag 31 december 2020 11:01 schreef shiitake het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ToT!![]()
![]()
Hoe vroeg?quote:Op donderdag 31 december 2020 11:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
heb morgen vroege dienst
5 uur op 7 uur op werk startenquote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 11:01 schreef Dotteke het volgende:
O @:ToT is jarig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd lieverd een hele dikke![]()
Je bent al goed verwend zie ik
Sterkte!quote:Op donderdag 31 december 2020 11:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
5 uur op 7 uur op werk starten
quote:Op donderdag 31 december 2020 11:02 schreef DerRabbit het volgende:
Lekker vuurwerk afsteken ter eren van ToT vanavond
Dank je Aloa ben nu wel blij dat ik niet hele nacht wakker lig van het enorme vuurwerkquote:
Ik steek het af in Belgiëquote:Op donderdag 31 december 2020 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]De wet overtreden ter ere van mij?
quote:Op donderdag 31 december 2020 11:02 schreef DerRabbit het volgende:
Lekker vuurwerk afsteken ter eren van ToT vanavond
Gelukgewenst pik.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha dat laatste woord zal ik ff moeten googlen, maar thanks, I guess?![]()
Lief hoor en mooie schoenen. Ik ken nu een klein stukje ToT, ik zie voetenquote:Op donderdag 31 december 2020 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]Haha dank je!
En jaaaa, zeker!
Viking-whisky!Ik zat de laatste tijd regelmatig naar dat concert van Heilung te kijken op Youtube (naast dat we ook altijd naar Vikings hebben gekeken), en ik hou van whisky, dus toen was de keuze voor haar snel gemaakt!
quote:Op donderdag 31 december 2020 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lief hoor en mooie schoenen. Ik ken nu een klein stukje ToT, ik zie voeten
ja geheel met je eens moppiequote:
Stel je voor; na de lepeltjes ook alle messen weg.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:05 schreef ToT het volgende:
Sow, ligt er hier eentje op de grond te janken omdat-ie geen messen uit de bestel-lade mag pakken!
Straks ff zo'n magnetische messenhouder bestellen voor aan de muur, zodat hij daar niet meer bij kan.
Deze vrouwquote:Op donderdag 31 december 2020 11:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja geheel met je eens moppie
En die dan 's ochtends in m'n borstkas terug vinden!quote:Op donderdag 31 december 2020 11:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stel je voor; na de lepeltjes ook alle messen weg.
Als d e messen maar goed liggen voor rechtshandige!quote:Op donderdag 31 december 2020 11:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stel je voor; na de lepeltjes ook alle messen weg.
Haat jij op links?quote:Op donderdag 31 december 2020 11:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als d e messen maar goed liggen voor rechtshandige!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |