Ik ben alleen met J. en Günther, hoezo?quote:Op donderdag 31 december 2020 08:43 schreef FutureFairytale het volgende: [..] Met hoeveel ben je vandaag? Klinkt wel lekker allemaal. Van jouw lijstje van vandaag heb ik alleen de 4 beignets waarvan 2 nu mee naar 'kantoor' en 2 voor vanavond.
Overigens koop ik zelf verder nooit loten van loterijen. Maar voor mijn vader is het traditie, dus ach. Hey, een gegeven paard moet men niet in de bek kijken toch?quote:Op donderdag 31 december 2020 08:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Ik zal het onthouden
Goh goede voornemens....
- M'n studiejaar eens halen en dus op tijd beginnen met bijhouden van de leerstof (as if...)
- Meer bewegen
- Een aantal vrienden wat minder verwaarlozen
- Nog wat andere acties op touw zetten
... zoiets denk ik. Ik doe eigenlijk niet echt aan goede voornemens. Althans, ik doe daar het hele jaar aan en er komt vaak niks van terecht
Bedoel je een evenement organiseren?quote:Op donderdag 31 december 2020 08:41 schreef minilot het volgende:
- zodra feestjes weer mogen, een keertje een gelegenheid voor mdma (voor het eerst in jaren!) creëren
Ik hoop dat ik 15 miljoen win maar ik ben bang dat ik 15 euro ben verloren.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 08:49 schreef minilot het volgende:
Ik heb ook nog wel een paar slechte voornemens, maar die zet ik niet op internet.
Haha hij is al 4 jaar een goede vriend. En ik heb het in m'n gedachten gehad maar dan krijg ik rillingen.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik ben alleen met J. en Günther, hoezo?
En puur wegens mijn wanstaltige maar onhoudbare nieuwsgierigheid hoor, maar heb je je ooit wel eens voorgesteld hoe het zou wezen als die beste vriend niet alleen je beste vriend was?
Wat goed!quote:Op donderdag 31 december 2020 08:48 schreef Myraela het volgende:
Dat zijn m'n goede voornemens. En toevallig lag ik gister in bed te denken dat wij persoonlijk, ondanks corona, eigenlijk best een heel goed jaar hebben gehad. Wij zijn nu bijna 9 jaar samen en het is apart hoeveel groei we samen doorgemaakt hebben.
Duidelijk!quote:Op donderdag 31 december 2020 08:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En ik heb het in m'n gedachten gehad maar dan krijg ik rillingen.
Wat fijn!quote:Op donderdag 31 december 2020 08:48 schreef Myraela het volgende:
- Afvallen
- Italiaans oefenen
- In m'n werkje een stapje naar meer betrokkenheid en professionaliteit maken
Dat zijn m'n goede voornemens. En toevallig lag ik gister in bed te denken dat wij persoonlijk, ondanks corona, eigenlijk best een heel goed jaar hebben gehad. Wij zijn nu bijna 9 jaar samen en het is apart hoeveel groei we samen doorgemaakt hebben.
Nee, ik bedoel dat ik een keer op een verantwoorde manier mdma kan gebruiken zonder dat Günther daar vervolgens hinder van ondervindt en dat vergt wat planningquote:Op donderdag 31 december 2020 08:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bedoel je een evenement organiseren?
Hij trekt me niet aan qua uiterlijk en qua karakter als zijnde relatie. Klinkt heel lullig maar hij is echt een heel lieve vriend. Voor mij hetzelfde als een goede vriendin. Waarom zou ik perse, omdat het een man is, anders moeten denken eroverquote:Op donderdag 31 december 2020 08:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Duidelijk!Enneh, waarom rillingen? Onaantrekkelijk, gevoel alsof -ie familie is, wat is het?
Ah ok, dat snap ikquote:Op donderdag 31 december 2020 08:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik een keer op een verantwoorde manier mdma kan gebruiken zonder dat Günther daar vervolgens hinder van ondervindt en dat vergt wat planning
Ik spotte het wel.. maar ze stonden nog boven elkaarquote:Op donderdag 31 december 2020 08:47 schreef Candaasje het volgende:
Hm, die TT komt niet helemaal over zo natuurlijk. Was een vervolg op de vorige, maar dat zie je natuurlijk niet/faal
Hoeft helemaal niet, ik was gewoon benieuwd!quote:Op donderdag 31 december 2020 08:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Waarom zou ik perse, omdat het een man is, anders moeten denken erover
quote:Op donderdag 31 december 2020 09:03 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook nog een goed voornemen/plan/iets dat ik niet helemaal onder controle heb, die ik ergens van de daken wil schreeuwen en tegelijkertijd juist met niemand wil delen.Dus nouja. Lekker cliffhanger dit. Dat dus.
Braaf zo!quote:Op donderdag 31 december 2020 09:05 schreef Myraela het volgende:
Ik schuif de chocoladebroodjes de oven in.Kunnen van het lijstje zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |