Ja dat denk ik welquote:Op donderdag 31 december 2020 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen maar gezellig, is het weer zo hoe kom ik mijn dag door vandaag
nee gewoon 4 dagen thuis werken en 1 dag kantoor. Dat zo ideaal zijn. Nou ja, dat zou ik ideaal vindenquote:Op donderdag 31 december 2020 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, thuiswerken heeft voordelen, maar dit voortdurend thuiswerken is ook lastig.
Af en toe eens je collega's ontmoeten is toch praktischer, vooral voor overleg.
Maar wij kunnen niet naar kantoor toe.
Ongeveer een maand na de laatste prik hoorde ikquote:Op donderdag 31 december 2020 07:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Misschien een wat rare vraag maar wanneer na de prik begint zo'n vaccin te werken en is je immuniteit voor covid voldoende geworden? Is dat pas na je 2e vaccin 6 weken later?
Ow.... Dat is nog een beste tijd.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ongeveer een maand na de laatste prik hoorde ik
Ben ik mee eens. 5 dagen op kantoor hoeft van mij echt niet meer. 1 dag of 2 dagen per week kantoor en de rest thuis is prachtig. Het scheelt ook flink reistijd.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:00 schreef Mazikeen het volgende:
nee gewoon 4 dagen thuis werken en 1 dag kantoor. Dat zo ideaal zijn. Nou ja, dat zou ik ideaal vinden
Ik lust geen appelsquote:
lekker dingquote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 07:59 schreef FreshFruit het volgende:
Je collega op het kopieerapparaat nemen gaat thuis lastig.
Gewoon vol laten proppen met oliebollen,quote:Op donderdag 31 december 2020 08:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dat denk ik welHoewel de leiding is er, dus die letten op denk ik
[..]
nee gewoon 4 dagen thuis werken en 1 dag kantoor. Dat zo ideaal zijn. Nou ja, dat zou ik ideaal vinden
Ja, dat vond ik dus ookquote:Op donderdag 31 december 2020 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow.... Dat is nog een beste tijd.
Doe haar maar de groetenquote:
Wel liefdevol hequote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 08:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik lust geen appels
[..]
lekker ding
[..]
Gewoon er voluit bovenop springenquote:Op donderdag 31 december 2020 08:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat doet FF met een plens water...
Ik hoorde het gisteren op tv. Het is in en in triest hoe het er voorstaat momenteelquote:Op donderdag 31 december 2020 08:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Minister Van Ark voor Medische Zorg wil dat ziekenhuizen niet langer een klein aantal IC-bedden vrijhouden voor noodsituaties. Volgens haar zijn de bedden nu broodnodig. "Bij elkaar opgeteld zijn die bedden net de ruimte die we nodig hebben om de piek op te vangen", aldus Van Ark.
Ja leuk maar ze hebben het personeel niet.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Minister Van Ark voor Medische Zorg wil dat ziekenhuizen niet langer een klein aantal IC-bedden vrijhouden voor noodsituaties. Volgens haar zijn de bedden nu broodnodig. "Bij elkaar opgeteld zijn die bedden net de ruimte die we nodig hebben om de piek op te vangen", aldus Van Ark.
bron: nos
Ik had eigenlijk niet goed door dat de situatie zo ernstig is. Ja je hoort elk journaal de cijfers en de berichten, maar dat dit al speelt...quote:Op donderdag 31 december 2020 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde het gisteren op tv. Het is in en in triest hoe het er voorstaat momenteel
Was gisteren op NPO Gommers en Kuipers.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk niet goed door dat de situatie zo ernstig is. Ja je hoort elk journaal de cijfers en de berichten, maar dat dit al speelt...
Ja. die mag ook lekker hard.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:18 schreef Dotteke het volgende:
Mooi nummer
A Whiter Shade Of Pale Procol Harum
Zei mijn vriendin ook gisteravond.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. die mag ook lekker hard.
Ja prachtigquote:Op donderdag 31 december 2020 08:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. die mag ook lekker hard.
quote:Op donderdag 31 december 2020 08:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Zei mijn vriendin ook gisteravond.
echt nietquote:Op donderdag 31 december 2020 08:20 schreef Dotteke het volgende:
Is een waargebeurd verhaal wat hij zingt
Niet, ik heb juist gehoord dat hij dit echt meegemaakt had?quote:
Dat jouw vriendin het lekker hard wil? Klopt. Liefste met drie man tegelijk en dat ze drie dagen amper kan lopen daarnaquote:
Hey Lucile zeg ik dan. Hahaquote:Op donderdag 31 december 2020 08:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat jouw vriendin het lekker hard wil? Klopt. Liefste met drie man tegelijk en dat ze drie dagen amper kan lopen daarna
Ff google raadplegenquote:Op donderdag 31 december 2020 08:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
jawel, volgens mij ook hoor.
ow. zo zie je maar weer dus.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ff google raadplegen
https://www.nporadio2.nl/(...)f-met-falco-s-jeanny
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |