Meneer fruitquote:
Correctquote:Op donderdag 31 december 2020 07:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, de koelkast gaat niet vanzelf open.
Ja, t/m maandag vrij. Heerlijk hoor.quote:Op donderdag 31 december 2020 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker en dan langweekend?
[..]
Ja, dat herinnerde ik mij dat je laatst al zoiets zei
Kyteman was best wel een hype,het doet me nu ook weinig meer.quote:
Lekker, mooi lang weekendquote:Op donderdag 31 december 2020 07:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, t/m maandag vrij. Heerlijk hoor.
Fijne werkdag Sess en een hele fijne jaarwisselingquote:Op donderdag 31 december 2020 07:44 schreef Sestra666 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zo, voor het nieuwe jaar alvast.
Ja. Maar dan zitten we in 2021, en wordt hopelijk alles beter.quote:Op donderdag 31 december 2020 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, mooi lang weekend
Dan is het voorlopig ook weer even klaar met de feestdagen.
Ik hoop het GG, wat een jaar was dit zegquote:Op donderdag 31 december 2020 07:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Maar dan zitten we in 2021, en wordt hopelijk alles beter.
Tu tu tu tu .quote:Op donderdag 31 december 2020 07:47 schreef Dotteke het volgende:
Rolling, rolling, rolling on the river
Ja, al die berichten van ziekenhuizen die geen bedden meer over hebben en overwerkt personeel, dat is heel zorgelijk.quote:Op donderdag 31 december 2020 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het GG, wat een jaar was dit zeg
Ik hoop met je mee dat het volgend jaar weer beter gaat
Moet zelf zeggen dat ik er een zwaar hoofd in heb zoals het nu gaat.
Dat kan best. Gebeurt wel vaker.quote:Op donderdag 31 december 2020 07:48 schreef Dotteke het volgende:
Waar is Mario in een keer gebleven? IN slaap gekukkeld?
ze vond t vast niet ergquote:Op donderdag 31 december 2020 07:49 schreef FreshFruit het volgende:
Arjen heeft zijn vrouw zanger gemaakt.
Hoorde ik het toch goed, hij durft wel hequote:Op donderdag 31 december 2020 07:49 schreef FreshFruit het volgende:
Arjen heeft zijn vrouw zanger gemaakt.
Vind haar heel irritant, de manier hoe ze praat. Alsof ze buiten adem is steeds.quote:Op donderdag 31 december 2020 07:50 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ze vond t vast niet ergaldus de dj (weet haar naam niet meer)
Ja, dat is waar. Maar is nu belangrijk moment voor hem hij wil zeker 5e worden.quote:Op donderdag 31 december 2020 07:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan best. Gebeurt wel vaker.
Met nog net een halve dag te gaan?quote:Op donderdag 31 december 2020 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar is nu belangrijk moment voor hem hij wil zeker 5e worden.
Nou dat is de minst erger zorg, heffing op cognacquote:Op donderdag 31 december 2020 07:51 schreef gebrokenglas het volgende:
En dan zijn er genoeg zorgen in de wereld momenteel, maar gelukkig zijn er ook nog andere prioriteiten: VS komt met heffingen op Franse cognac.
Ja nog wel een lange dagquote:Op donderdag 31 december 2020 07:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met nog net een halve dag te gaan?
7 punten winnen op FF. Tsja. Het zou in theorie kunnen... Maar het blijft druk hier vandaag.quote:Op donderdag 31 december 2020 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar is nu belangrijk moment voor hem hij wil zeker 5e worden.
Hey Mazikeenquote:Op donderdag 31 december 2020 07:52 schreef Mazikeen het volgende:
Goedemorgen. Nu eerst koffie en dan richting werk
Dit is die krullebol toch?quote:Op donderdag 31 december 2020 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind haar heel irritant, de manier hoe ze praat. Alsof ze buiten adem is steeds.
Werkse vandaag. Het wordt een korte dag? Bij ons kappen we er om 16 uur al mee, wellicht al eerder.quote:Op donderdag 31 december 2020 07:52 schreef Mazikeen het volgende:
Ik ben er al #thuiswerken Werk zequote:Op donderdag 31 december 2020 07:52 schreef Mazikeen het volgende:
Geen idee of het druk blijft. Het is nu wel drukker dan de afgelopen ochtenden, gezelligquote:Op donderdag 31 december 2020 07:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
7 punten winnen op FF. Tsja. Het zou in theorie kunnen... Maar het blijft druk hier vandaag.
Bikkel.quote:Op donderdag 31 december 2020 07:52 schreef Mazikeen het volgende:
Geen idee, heb geen streams aanquote:
Jij ook!quote:Op donderdag 31 december 2020 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mazikeen![]()
Fijne jaarwisseling alvast, mocht ik je niet meer zien
wij een uur eerder. Half 5 dusquote:Op donderdag 31 december 2020 07:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Werkse vandaag. Het wordt een korte dag? Bij ons kappen we er om 16 uur al mee, wellicht al eerder.
ik zou ook zo graag thuis willen werkenquote:Op donderdag 31 december 2020 07:53 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ik ben er al #thuiswerken Werk ze
En dan mij negieren weer.quote:Op donderdag 31 december 2020 07:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Jij ook!
Al denk ik dat ik nog wel langs kom vandaag. Het is weer zo’n dag als vorige week.
[..]
wij een uur eerder. Half 5 dus
[..]
ik zou ook zo graag thuis willen werkenjaloers op alle thuis werkers
Alleen maar gezellig, is het weer zo hoe kom ik mijn dag door vandaagquote:Op donderdag 31 december 2020 07:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Jij ook!
Al denk ik dat ik nog wel langs kom vandaag. Het is weer zo’n dag als vorige week.
[..]
[..]
Ja, thuiswerken heeft voordelen, maar dit voortdurend thuiswerken is ook lastig.quote:Op donderdag 31 december 2020 07:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Jij ook!
[..]
[..]
Heb liever appelbeignetsquote:Op donderdag 31 december 2020 07:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik moet wel
We krijgen wel oliebollen
Chickiequote:Op donderdag 31 december 2020 07:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik moet wel
We krijgen wel oliebollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |