Trustequote:Op donderdag 31 december 2020 02:35 schreef peaceman het volgende:
ik taai ook af mensen. welterusten voor straks!![]()
quote:Op donderdag 31 december 2020 02:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Braaf de status quo blijven aanhangen met zijn allen jaaaaaaaaaa
Nu zoek je er veel te veel achter. Billie en Finneas willen gewoon toffe nummers maken voor zoveel mogelijk fans/liefhebbers, niets meer dan dat.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:34 schreef RensAjacied het volgende:
Kijk mij eens bijzonder zijn en moeilijke thema's benoemen. Ik doe geen strakke kleding aan want ik ben geen lustobject maar ik ben wel heeeeel speciaal.
quote:Op donderdag 31 december 2020 02:37 schreef PippenScottie het volgende:
Dat was leuk! Nu heb ik geen geheimen meer voor jullie!
Ja ik kopieer ook maar gewoon lyrics. Ik zou zelf ook moeite hebben om het even snel op te schrijvenquote:Op donderdag 31 december 2020 02:29 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik versta dit er dus echt niet in
Jij baas, jijquote:Op donderdag 31 december 2020 02:37 schreef PippenScottie het volgende:
Je was (zeker) driemaal in beeld Scottiequote:Op donderdag 31 december 2020 02:37 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb helemaal niks met haar en vond het prachtig om te zien hoe jaloers ze op Eminem was bij de Oscars en op Alicia Keys bij de Grammys. Shit de aandacht gaat niet naar mijquote:Op donderdag 31 december 2020 02:37 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nu zoek je er veel te veel achter. Billie en Finneas willen gewoon toffe nummers maken voor zoveel mogelijk fans/liefhebbers, niets meer dan dat.
\Denk erom #grapperhausquote:Op donderdag 31 december 2020 02:39 schreef PippenScottie het volgende:
Een borrel nog en dan naar bed. Morgen werken, huis schoonmaken en bezoek dat komt eten
Ach die hele Grammy-uitreiking neem ik al jaren niet serieus. Is vaak ook een soort van vriendjespolitiek wie er genomineerd worden en uiteindelijk winnen.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met haar en vond het prachtig om te zien hoe jaloers ze op Eminem was bij de Oscars en op Alicia Keys bij de Grammys. Shit de aandacht gaat niet naar mij
Pik dan ook Joey even meequote:Op donderdag 31 december 2020 02:39 schreef El-Stinho het volgende:
Dit luister ik eigenlijk te weinig de afgelopen jaren. Kan best meer dan een keer per jaar.
Sleep well Vulturequote:Op donderdag 31 december 2020 02:36 schreef TheVulture het volgende:
Zo nu kan ik lekker naar bed... veel plezier nog pieps... Geef Duncan Laurence straks een beetje liefde en tot morgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |