Met SR toen gedaan in 2011. Topshow.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:00 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vooral dit. Voelt meteen vertrouwd
Is er ooit een Top 2000 meet geweest? Lijkt mij serieus leuk om te doen
hoempapa in een oudjasje.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze heb ik echt te vaak gehoord ondertussen.
Eigenlijk is het ook een te simpel nummer. Effectbejag.
heeft ook wel zijn charme toch?quote:Op donderdag 31 december 2020 02:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Tijdens festivals blijft het ook altijd echt kut om af te spreken. Krijg je van die "ik sta achter bij de prullenbakken" afspraken
slaaplekker!quote:Op donderdag 31 december 2020 02:08 schreef BillDauterive het volgende:
Tijd om naar bed te gaan en hopelijk niet weer wakkergebeld te worden![]()
Het was weer reuzegezellig en ik kijk nu al uit naar de grote finale morgen
Slaap lekker allemaal!
Slaap lekkerquote:Op donderdag 31 december 2020 02:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden ik ga ook mn bed opzoeken. Zie jullie morgenochtend rond een uur of 10 weer
De Fokkers die ik bij festival tegen kom die staan eigenlijk altijd op een semi-vaste plek in de zaal, dus kom ze al makkelijk tegen.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Tijdens festivals blijft het ook altijd echt kut om af te spreken. Krijg je van die "ik sta achter bij de prullenbakken" afspraken
slaap lekkerquote:Op donderdag 31 december 2020 02:08 schreef BillDauterive het volgende:
Slaap lekker allemaal!
Wel een aardige omschrijving.quote:
Welteruste Billquote:Op donderdag 31 december 2020 02:08 schreef BillDauterive het volgende:
Slaap lekker allemaal!
Hoe was de Barça-pot eigenlijk gister?quote:Op donderdag 31 december 2020 02:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
nico zit trouwens weer bij de selectie vandaag. als gaizka een beetje gevoel in z'n donder heeft bij de baskische derby...
Truste en tot morgenquote:Op donderdag 31 december 2020 02:08 schreef BillDauterive het volgende:
Slaap lekker allemaal!
Ik wel trouwens. Topshow.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Niet iedereen is een zolderkamerautist he
Ja, en het lukt zelden om tot een moment te komen waar het voor iedereen goed uit komt. Werkt nog het beste om meerdere keren per weekend een afspreekmoment voor te stellen, en dan maar kijken wie er op komt dagen.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor Private Investigations.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wok of Life is niet bepaald mijn favoriete Dire Straits
Ja, leukquote:Op donderdag 31 december 2020 02:07 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Maar een keertje doen na alle corona meuk dan
Dat festival moet ik nog steeds eens heen.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
De Fokkers die ik bij festival tegen kom die staan eigenlijk altijd op een semi-vaste plek in de zaal, dus kom ze al makkelijk tegen.
Helpt natuurlijk dat het een festival van minder dan 5000 man is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |