Maar op hoeveel zitten we vandaag? Heb er 8 op.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:03 schreef Viv het volgende:
[..]
Niet als we dat een dag eerder gedaan hadden, toen zei hij om de haverklap legendarisch. Tot circa 5 keer in één af/aankondiging.![]()
Ik dacht toen nog: een drankspelletje met dit woord is eigenlijk onverantwoord. En dan maar 3 shots de volgende avond.
Tot morgenquote:Op donderdag 31 december 2020 02:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden ik ga ook mn bed opzoeken. Zie jullie morgenochtend rond een uur of 10 weer
En als ik nou het café ga vullen?quote:Op donderdag 31 december 2020 02:03 schreef Cee het volgende:
Ik zou graag willen opblijven voor Chop Suey! maar daarvoor ben ik te moe en is het café te leeg dus ik denk dat ik mijn bed maar ga opzoeken. Welterusten nozems en tot eh... straks.
Dapper dat je er al zo op tijd uit gaat! Slaap fijn.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden ik ga ook mn bed opzoeken. Zie jullie morgenochtend rond een uur of 10 weer
Slaap lekker Cee!quote:Op donderdag 31 december 2020 02:03 schreef Cee het volgende:
Ik zou graag willen opblijven voor Chop Suey! maar daarvoor ben ik te moe en is het café te leeg dus ik denk dat ik mijn bed maar ga opzoeken. Welterusten nozems en tot eh... straks.
slaap lekkerquote:Op donderdag 31 december 2020 02:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2020 02:00 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zit me een partijtje uit te sloven voor de laptop, maar kom niet in beeld
Dacht dat we al op 13 zaten ofzoquote:Op donderdag 31 december 2020 02:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar op hoeveel zitten we vandaag? Heb er 8 op.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 31 december 2020 02:03 schreef Cee het volgende:
Tot morgen Scorpquote:Op donderdag 31 december 2020 02:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Niet iedereen is een zolderkamerautist hequote:Op donderdag 31 december 2020 02:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
20 mensen, allemaal aan een tafel achter een laptop en af en toe iemand die hardop haha zegt.
Lijkt me enig
zou niet goed zijn als je niks voeldequote:Op donderdag 31 december 2020 02:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet dronken, maar ik voel het wel.
Dronken is iets wat ik ben als ik naar huis fiets vanuit de Koningstraat.quote:
Nou...quote:Op donderdag 31 december 2020 02:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Niet iedereen is een zolderkamerautist he
19. Maar ik durf niet.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dacht dat we al op 13 zaten ofzo
19quote:Op donderdag 31 december 2020 02:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dacht dat we al op 13 zaten ofzo
Klopt. Nee, er is volgens mij nog nooit een Top 2000 meet geweest. Ik wil welquote:Op donderdag 31 december 2020 02:00 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vooral dit. Voelt meteen vertrouwd
Is er ooit een Top 2000 meet geweest? Lijkt mij serieus leuk om te doen
We are the Scorpions my friend!quote:Op donderdag 31 december 2020 02:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
nico zit trouwens weer bij de selectie vandaag. als gaizka een beetje gevoel in z'n donder heeft bij de baskische derby...quote:Op donderdag 31 december 2020 02:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Chop Suey blijft leuk, vooral in gezelschappen.
Dit jaar niet zo best dus.
quote:Op donderdag 31 december 2020 02:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
zou niet goed zijn als je niks voelde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder laptop en niet tijdens de top2000quote:Op donderdag 31 december 2020 02:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
20 mensen, allemaal aan een tafel achter een laptop en af en toe iemand die hardop haha zegt.
Lijkt me enig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |