quote:
Zelfde seconde. Chapeau.quote:
Oja.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ben gekapt met x sinds een tijdje. gezien mijn geschiedenis met verslaving ook niet het beste idee
Bizar welquote:
Hoef je niet te onthouden hoorquote:Op donderdag 31 december 2020 01:44 schreef Evenstar het volgende:
Ik ken dit niet volgens mij, klinkt niet bekend?
Dank. Wij zijn ook te boeken voor de betere feesten en trouwpartijen.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Zelfde seconde. Chapeau.
Een del.quote:
Oh ja, moet ik nog toevoegen aan het Kufferlijstjequote:Op donderdag 31 december 2020 01:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oorspronkelijk is t een Engels nr (Manhattan Island Serenade van leon Russell)
En het is nou niet alsof daten leuk is. Wie heeft daar nou energie of tijd voor.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Moet zeggen dat ik nou niet bepaald moeite heb gehad het afgelopen jaar met vrijgezel zijn, maar goed ik ben het dan ook gewend
Liefquote:Op donderdag 31 december 2020 01:45 schreef Viv het volgende:
Nieuwe cocktail van @:Evenstar gekregen en achterstallige shotjes ingehaald.
Ik vind het altijd vreemder dat dit in de V500 staat. En elk jaar trouw erin. Er zullen wel 3 trouwe stemmers het op 2 hebben ofzo.quote:
Thanks. Komt wel goed hoor. Beetje meer wiebelig de laatste tijd, maar er zijn een hoop lieve mensen om dat op te vangenquote:
Geen Rolling in the deep Someone Like You Zet Vuur Tegenover De Regen gehoord dus dat kan of goed of slecht nieuws zijn.quote:
Via internetquote:Op donderdag 31 december 2020 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En het is nou niet alsof daten leuk is. Wie heeft daar nou energie of tijd voor.
quote:Op donderdag 31 december 2020 01:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Beetje ver rijden....
Jij bent dichterbij
Nu wordt @El-Stinho ziedend.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:46 schreef TheVulture het volgende:
Dit voelt wel een beetje in dezelfde categorie als Spinvis of zo... beetje "kijk ons eens kleinkunsterig zijn"
De evergreen lijkt me niet erg representatief.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:46 schreef DireStraits7 het volgende:
Oude Maasweg staat overigens in de Evergreen nog wel vrij hoog. Dit jaar op 52.
Dat is ook niet gezellig.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:46 schreef Poppejans het volgende:
Bagger.
Zo kan ik het bijna niet volhouden tot SOAD...
* weer verder gaat eigen muziek te luisteren
Oooh, net uit?quote:Op donderdag 31 december 2020 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Misschien volgend jaar maar ook eens suffe wandeldates. Want die nwe relatie is alweer uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |