quote:Op donderdag 31 december 2020 09:56 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Daarnaast zelfs de meest brave vrienden in mijn omgeving gaan afspreken met groepjes van 6 tot 8 man en dan hebben we het over 30'ers. Januari gaat gewoon een dramatische maand worden qua besmettingen, denk dat we dit gewoon maar moeten accepteren. Ik zou dus nog maar even wachten met openen van de scholen, in ieder geval met de middelbare scholen.
Eigenlijk iedereen die ik ken van verschillende leeftijden viert het met het eigen gezin, hooguit met één ander gezin.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:58 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Letterlijk iedere kennis of vriend die ik regelmatig spreek heeft een feestje vanavond. Dat zijn ook 30’ers. En daar zitten mensen tussen die van maart tot mei niet buiten geweest zijn...
Serieus? Wat een idioten.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:58 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Letterlijk iedere kennis of vriend die ik regelmatig spreek heeft een feestje vanavond. Dat zijn ook 30’ers. En daar zitten mensen tussen die van maart tot mei niet buiten geweest zijn...
Zijn ze dus op de helft van de zorgmedewerkers. Na één kwartaal.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:08 schreef Janneke141 het volgende:
De vaccinatielocaties gaan 7 dagen per week 350 prikken per dag zetten.
Betekent dat er grofweg 60.000 mensen per week worden gevaccineerd, dus.
https://www.gelderlander.(...)-gebeuren~a2ac04e83/
Dan heb je er aan het einde van Q1 ongeveer 300.000 gehad.
Nee, klagen heb ik niet gehoord. Al lees ik ook niet alles wat in die groepen voorbij komtquote:Op donderdag 31 december 2020 10:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Serieus? Wat een idioten.
Ondertussen wel klagen over de maatregelen zeker?
Hier ook hoor.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk iedereen die ik ken van verschillende leeftijden viert het met het eigen gezin, hooguit met één ander gezin.
Ja, mijn situatie is ook maar een beperkte selectie natuurlijk.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk iedereen die ik ken van verschillende leeftijden viert het met het eigen gezin, hooguit met één ander gezin.
De andere helft wil toch nietquote:Op donderdag 31 december 2020 10:05 schreef Qarrad het volgende:
Zijn ze dus op de helft van de zorgmedewerkers. Na één kwartaal.
mwa jij wijst ook met je vingertje naar de overheid maar we moeten ook naar onszelf kijken, het blijkt nu eenmaal moeilijk om het % opvolging van genomen of te nemen maatregelen in te schatten, in maart was de opvolging veel beter en dat met een minder strenge lockdown.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
En dan nog zo'n overheid die maar met dat vermanende vingertje toe blijft spreken. Als je als overheid gewoon zorgt dat je je zaakjes nu in orde hebt is het vertrouwen misschien ook wat groter en leeft men de regels ook beter na. Maar ja ze geven zelf al de verkeerde signalen af. En hoe lang gaat het hier nog duren? Ze zoeken nog vaccineerders, locaties moeten nog worden opgezet en er is schijnbaar ook nog geen fatsoenlijk registratiesysteem. Het is gewoon een zooitje en dat roept, in ieder geval bij mij, wel woede op. Al helemaal als je ziet dat ze het in andere landen schijnbaar wel gewoon kan. Misschien kunnen we beter Duitsland benaderen met de vraag of we, als zij klaar zijn met hun campagne, gebruik kunnen maken van die faciliteiten.
In 2024 kan de lockdown worden opgeheven...quote:Op donderdag 31 december 2020 10:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De andere helft wil toch niet
Oh ja krijgen we ook nog...quote:Op donderdag 31 december 2020 10:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De andere helft wil toch niet
Gelderlander dacht ik. Link staat in dit topic, even terugscrollen.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:10 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh ja krijgen we ook nog...
Waar haalde jij die cijfers nu vandaan? Ik vind 350 prikken per dag per locatie wel héél mager.
Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar! Wordt vast weer beter dan 2020quote:Op donderdag 31 december 2020 10:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zal vandaag niet heel veel online zijn, iedereen alvast een fijne jaarwisseling gewenst!kan niet wachten om 2020 achter ons te laten. Laten we hopen dat 2021 weer wat beter word.
60.000 per week ?!quote:Op donderdag 31 december 2020 09:08 schreef Janneke141 het volgende:
De vaccinatielocaties gaan 7 dagen per week 350 prikken per dag zetten.
Betekent dat er grofweg 60.000 mensen per week worden gevaccineerd, dus.
https://www.gelderlander.(...)-gebeuren~a2ac04e83/
Dan heb je er aan het einde van Q1 ongeveer 300.000 gehad.
Die doet dat dan vast niet zorgvuldig.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:12 schreef _serial_ het volgende:
[..]
60.000 per week ?!
Een huisarts doet 3000 griepprikken in 2 dagen.
Het gaat ook om de psycnologische beeldvorming, Wij als overheid nemen het serieus, we zorgen dat jullie op tijd worden gevaccineerd (ook al is een symbolische prik op den duur niet zinvol in het grote scheme of things, voor de hoop en het idee van mensen wel), dan zijn mensen die de maatregelen de afgelopen tijd minder serieus hebben genomen dan in maart-mei, die wellicht ook weer serieuzer nemen. De urgentie van beide kanten is er dan meer.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa jij wijst ook met je vingertje naar de overheid maar we moeten ook naar onszelf kijken, het blijkt nu eenmaal moeilijk om het % opvolging van genomen of te nemen maatregelen in te schatten, in maart was de opvolging veel beter en dat met een minder strenge lockdown.
En over dat vaccineren, eens dat het een afgang is en allemaal te laat maar voor het uiteindelijke doel zullen die paar weken niet uitmaken.
Ik ben denk ik nog nooit zo blij geweest dat een jaar voorbij is als dit keerquote:Op donderdag 31 december 2020 10:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zal vandaag niet heel veel online zijn, iedereen alvast een fijne jaarwisseling gewenst!kan niet wachten om 2020 achter ons te laten. Laten we hopen dat 2021 weer wat beter word.
Die hoeven niet op -400 bewaard te worden.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:12 schreef _serial_ het volgende:
[..]
60.000 per week ?!
Een huisarts doet 3000 griepprikken in 2 dagen.
Juist wel en goed georganiseerd.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die doet dat dan vast niet zorgvuldig.
Sorry, ik was mijn [sarcasm]-tags vergeten.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Juist wel en goed georganiseerd.
Het is maar een datum hé. De komende tijd wordt echt nog een stuk ellendiger alvorens het beter wordt denk ikquote:Op donderdag 31 december 2020 10:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben denk ik nog nooit zo blij geweest dat een jaar voorbij is als dit keer
Ik dacht het alquote:Op donderdag 31 december 2020 10:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Sorry, ik was mijn [sarcasm]-tags vergeten.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 31 december 2020 10:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die doet dat dan vast niet zorgvuldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |