Hij kan altijd nog een schoenenwinkel beginnen.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:46 schreef Tijn het volgende:
Als Hugo de Jonge nu ontslagen wordt, heeft-ie mooi z'n partijleiderschap voor niks opgezegd
Een politicus die zijn fouten toegeeftquote:Op donderdag 31 december 2020 06:00 schreef skrn het volgende:
Hugo moet gewoon fouten erkennen. Een late vaccinatie is gewoon fout, en geen teken van 'zorgvuldig' voorbereiden.
Ja, dan gaat het restaurant open met zorgpersoneel in de bediening of 80+ personeel.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:16 schreef popje het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)aat-op-kan~bdbf2bd7/
Interview met de twee baasjes vaccinaties van het RIVM:
"Heeft het RIVM voldoende slagkracht om deze vaccinatiecampagne te organiseren?
'We werken al samen met onder meer de GGD's, de huisartsen, werkgevers, zorginstellingen en met Defensie op het logistieke vlak. Ook staan commerciele bureaus ons bij met capaciteit en denkkracht.
Dit is een gezamenlijke inspanning, met ook het ministerie en de farmaceuten. Het is niet alleen een RIVM-dingetje.'
Geen antwoord op de vraag, kunnen jullie het aan? We overleggen veel en werken samen... Zucht.
Vooraf was ook duidelijk dat er een ICT-systeem nodig zou zijn waarin alle vaccinaties worden geregistreerd. Hoe staat het daarmee?
'Sowieso hoef je niet te wachten met vaccineren tot de ICT klaar is. Dan begin je desnoods met registraties op papier.'
https://www.ad.nl/binnenl(...)-te-rekken~abc40c9c/
Eindejaarsoverzicht met Jaap van Dissel:
'We gaan vaccineren in januari, een tweede dosis volgt dan medio februari. Dus vanaf die periode zijn vermoedelijk gedeeltelijke versoepelingen mogelijk voor de groepen die ingeent zijn. Dat wordt voor ons als OMT ook weer een spannende opdracht: hoe adviseer je precies de goede maatregelen, zodat je kunt versoepelen?'
Nieuwe strategie, versoepelen voor de groepen die gevaccineerd zijn?
Weet ik nog niet goed. Kreeg gisteren een appje van Berden hierover (voorzitter strategisch roaz Brabant). Ik ben vandaag niet bij het crisisoverleg omdat ik vakantie heb. Dus ik kan het niet goed inschatten op dit moment.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
@:lenny_leonard kan ons morgen vast vertellen of dit spierballentaal is of dat er daadwerkelijk wat verandert.
En alleen 80+ mag dan uit eten.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:19 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ja, dan gaat het restaurant open met zorgpersoneel in de bediening of 80+ personeel.
quote:Op donderdag 31 december 2020 08:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een politicus die zijn fouten toegeeft![]()
Ik acht de kans groter dat ik de jackpot win. En ik doe niet eens mee met die loterij.
Lastige afweging lijkt me dat.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Van Ark kan begrijpen dat ziekenhuizen voor noodsituaties enkele bedden vrijhouden, maar die bedden zijn nu gewoon nodig. "Bij elkaar opgeteld zijn die bedden net de ruimte die we nodig hebben om de piek op te vangen."
Dat is best een gevaarlijke uitspraak. Als er dan regionaal een ongeluk gebeurt (of welke acute situatie zich ook aandient), dan is er dus gewoon geen plek op de IC?
Ik ga hier echt niet in mee.
Dat heeft het kabinet zelf al gedaan. Deze twee mannen denken in wat wel kan in plaats van dat ze geconfronteerd met de feiten zeggen dat het niet sneller kan allemaal. Hup, over een andere boeg dus. Door.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:11 schreef halfway het volgende:
Maandag dus beginnen met vaccineren, die 2 zetten het kabinet goed voor lul zo.
En dan hebben we nog de mega lockdown en de ultra lockdown achter de handquote:Op donderdag 31 december 2020 08:31 schreef longasleep het volgende:
ze noemen het gewoon een super lockdown straks en mag je niet meer verder dan 5km van je huis.
En vergeet de super-duper-lockdown nietquote:Op donderdag 31 december 2020 08:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En dan hebben we nog de mega lockdown en de ultra lockdown achter de hand
Er kan niks meer misgaanquote:Op donderdag 31 december 2020 08:47 schreef popje het volgende:
[..]
En vergeet de super-duper-lockdown niet
Echt geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:44 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Lastige afweging lijkt me dat.
Wat is momenteel de gemiddelde overlevingskans van iemand die met COVID op jullie IC opgenomen wordt?
Hoezo nieuw? Dit roepen ze al een tijdje.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:16 schreef popje het volgende:
Nieuwe strategie, versoepelen voor de groepen die gevaccineerd zijn?
Je bent sarcastisch toch?quote:Op donderdag 31 december 2020 08:51 schreef Janneke141 het volgende:
Goed idee wel. Dan kunnen de mensen die de minste risico's lopen en derhalve als laatste worden gevaccineerd, het langste wachten met weer normale dingen kunnen doen.
Ik dacht ik vraag het even voor de zekerheid. Omdat er goed idee bij stondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |