Ik zou hem sowieso wel recht zetten, want als je hem scheef zet dan valt ie omquote:Op maandag 4 januari 2021 09:25 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Ik ben benieuwd of het deze maand wel zal lukken een ps5 te kopen.
Hier moet ik hem voorlopig wel recht zetten anders past het niet op de plaats waar de PS4 nu staat. Maar ik moet sowieso werk maken van een nieuw tv meubel. Vind alleen niks dat me aanstaat of het past hier niet.
PS4 is al foetsie. Geen enkele reden om die nog op te starten, ik speel toch alleen maar Tetris op de ps5.quote:Op maandag 4 januari 2021 09:25 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Ik ben benieuwd of het deze maand wel zal lukken een ps5 te kopen.
Hier moet ik hem voorlopig wel recht zetten anders past het niet op de plaats waar de PS4 nu staat.
Je hebt geen enkele reden om hem op te starten, wat aangeeft dat je hem nog hebt. Maar als ie foetsie is zoals jij zegt, moet je toch echt eens grondig opruimen. Dan vind je hem vast wel terug.quote:Op maandag 4 januari 2021 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
PS4 is al foetsie. Geen enkele reden om die nog op te starten, ik speel toch alleen maar Tetris op de ps5.
Fallen Order staat wel bekend als een buggy messquote:Op maandag 4 januari 2021 10:31 schreef Black-Hole het volgende:
Afgelopen week begonnen aan Star Wars Jedi Fallen Order aangezien ik eventjes genoeg had van Immortals. Erg vermakelijk maar wat is de performance van Fallen Order soms om te huilen zeg op m'n Pro en dan ook nog eens geďnstalleerd op de SSD.... Best aardig wat framedrops en freezes.
Ik twijfel verder nog heel erg over Valhalla, vooral gezien de zo lijkt het toenemende focus op micro transactions die steeds meer worden toegevoegd in plaats van bugs en feedback oppakken.
Valhalla is ontzettend tof en je hebt er totaal geen enkele hinder of nadeel van als je niks uit de Store koopt.quote:Op maandag 4 januari 2021 10:31 schreef Black-Hole het volgende:
Afgelopen week begonnen aan Star Wars Jedi Fallen Order aangezien ik eventjes genoeg had van Immortals. Erg vermakelijk maar wat is de performance van Fallen Order soms om te huilen zeg op m'n Pro en dan ook nog eens geďnstalleerd op de SSD.... Best aardig wat framedrops en freezes.
Ik twijfel verder nog heel erg over Valhalla, vooral gezien de zo lijkt het toenemende focus op micro transactions die steeds meer worden toegevoegd in plaats van bugs en feedback oppakken.
Ik vond hem best vermakelijk, als game voor tussendoorquote:
Wat vind je er dan matig aan afgezien van de performance. Ik vind het wel een geslaagde afwisseling van combat, platformen en weer backtracken. Level design is af en toe alleen wel een doolhofquote:
Heb Fallen Order een paar weekjes terug ook ff doorgespeeld op m'n SeX (niet één bug gezien trouwens). Wel meteen geswitched naar performance mode voor glorious 60fps. Vond 't wel oke, beetje simpel/beperkt. Parry-systeem speelde wel leuk bij moeilijkere vijanden. Dat backtracken naar de Mantis nadat je klaar was op een planeet was fucking irritant.quote:Op maandag 4 januari 2021 10:47 schreef Black-Hole het volgende:
W
[..]
Wat vind je er dan matig aan afgezien van de performance. Ik vind het wel een geslaagde afwisseling van combat, platformen en weer backtracken. Level design is af en toe alleen wel een doolhof
Daarom haal ik geen trophies, dan krijg je ook geen spam.quote:
Voledig coop te spelen.quote:Op maandag 4 januari 2021 13:46 schreef Dopekoe het volgende:
Ik wil met een maat The Division 2 gaan spelen.
Kan je die volledige game coop spelen ?
Of zijn er delen die je alleen maar alleen kunt spelen ?
We hebben Vigor geprobeerd maar das gewoon helemaal niets en COD is niet echt leuk meer
Dus zijn we op zoek naar iets anders en dit keer is het mijn beurt iets te vinden dat we kunnen spelen voor 2 of maximaal 3 avonden per week voor een paar uurtjes
Ik heb deel 1 niet zoveel gespeeld, maar volgens mij is ie wel beter afgewerkt dan deel 1quote:Op maandag 4 januari 2021 13:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voledig coop te spelen.
Niet zo tof als deel 1, maar wel vermakelijk
Het is gewoon een kopie van deel 1. Ik heb deel 2 ook nog wel aardig wat gespeeld, maar er zit zo enorm weinig variatie in. Je bent iedere keer ongeveer hetzelfde aan het doen. Mij ging dat enorm vervelen.quote:Op maandag 4 januari 2021 13:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voledig coop te spelen.
Niet zo tof als deel 1, maar wel vermakelijk
We spelen hem vast niet langer dan een paar uur per week, dan blijft het leuker denk ik...quote:Op maandag 4 januari 2021 14:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is gewoon een kopie van deel 1. Ik heb deel 2 ook nog wel aardig wat gespeeld, maar er zit zo enorm weinig variatie in. Je bent iedere keer ongeveer hetzelfde aan het doen. Mij ging dat enorm vervelen.
Dit x1000.quote:Op maandag 4 januari 2021 14:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is gewoon een kopie van deel 1. Ik heb deel 2 ook nog wel aardig wat gespeeld, maar er zit zo enorm weinig variatie in. Je bent iedere keer ongeveer hetzelfde aan het doen. Mij ging dat enorm vervelen.
quote:
heb je de poot er wel onder?? Anders block je de fans...quote:Op maandag 4 januari 2021 09:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zou hem sowieso wel recht zetten, want als je hem scheef zet dan valt ie om
En dat zou zonde zijn
Gewoon ubisoft...quote:
Staat idd op die voetquote:Op maandag 4 januari 2021 15:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb je de poot er wel onder?? Anders block je de fans...
Niet dat ie hier nou op die lelijk voet staat..MAAR TOCH
Is er een aanbieding? Ik heb t/m maart.quote:Op maandag 4 januari 2021 17:21 schreef StateOfMind het volgende:
Wou ik net mijn jaar abo PS Plus verlengen, is er een grote landelijke storing bij de ING (en ABN en Rabobank).
Zemmels
Nope, geen aanbieding.quote:Op maandag 4 januari 2021 17:24 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Is er een aanbieding? Ik heb t/m maart.
Ik heb een groot probleem. Ging uit van een kerstsale.
Omdat het zo verslavend en leuk blijft (en stiekem een kick geeft om zo'n boss dood te maken)quote:Op maandag 4 januari 2021 15:27 schreef dud0r het volgende:
man man man, waarom blijf ik mezelf martelen met hollow knight
Ondanks dat ik achthonderd keer dood ga, gewoon blijven proberen.
ik snap oprecht niet dat deze game nog geen ps5 upgrade versie heeft / krijgtquote:
Daar ging ik ook van uit maar helaas. Ik kon er eentje krijgen van een user die nog een code had liggen dus ik had mazzelquote:Op maandag 4 januari 2021 17:24 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Is er een aanbieding? Ik heb t/m maart.
Ik heb een groot probleem. Ging uit van een kerstsale.
Het is niet eens een Boss nu. Kom maar niet door die trial of the fool heen. Kom elke keer net een stukje verder gelukkig. En dan doe ik weer wat stom en spring ik terwijl ik 100% weet dat ik dat niet moet doen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 4 januari 2021 17:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Omdat het zo verslavend en leuk blijft (en stiekem een kick geeft om zo'n boss dood te maken)
Het is misschien niet de beste game van 2020, maar wel een van de leukere, zo niet de leukste.quote:Op maandag 4 januari 2021 17:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb de hele vakantie rondgevlogen tussen Griekse mythjes met fenyx (pun intended).
Heel leuk spel qua humor en graphics.
Wat me wel echt heel duidelijk wordt is dat het een Ubisoft game is, en dus erg veel copy/paste van Assassins Creed. De nadruk op klimmen in de open wereld, de mounts, de outfits en wapens, het mediteren van dag naar nacht, noem maar op. De hele feeling qua gameplay.
Maar dan nu met een beetje Tombraider achtige puzzles en een flinke dosis melige humor.
Dus vermaak me toch echt prima!
Is het wat?quote:Op maandag 4 januari 2021 17:53 schreef KennyPowers het volgende:
Denk dat ik vandaag ga beginnen aan Nexomon.
Aantal verwarrende weaknesses wel (bovenste rij is aanvaller)
[ afbeelding ]
Immortals is echt een chille game tot ie uit is, dan is het een standaard ubisoft grindfestquote:Op maandag 4 januari 2021 17:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb de hele vakantie rondgevlogen tussen Griekse mythjes met fenyx (pun intended).
Heel leuk spel qua humor en graphics.
Wat me wel echt heel duidelijk wordt is dat het een Ubisoft game is, en dus erg veel copy/paste van Assassins Creed. De nadruk op klimmen in de open wereld, de mounts, de outfits en wapens, het mediteren van dag naar nacht, noem maar op. De hele feeling qua gameplay.
Maar dan nu met een beetje Tombraider achtige puzzles en een flinke dosis melige humor.
Daardoor is het toch weer NET anders. Vooral de charme doet 't hem. Dus vermaak me toch echt prima!
Was dat die pokemon game?quote:Op maandag 4 januari 2021 17:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Is het wat?
Zie net dat TemTem een pc en PS5-exclusive is, misschien een keer proberen na de Early Access.
Ga gewoon Pokémon spelen danquote:Op maandag 4 januari 2021 17:53 schreef KennyPowers het volgende:
Denk dat ik vandaag ga beginnen aan Nexomon.
Aantal verwarrende weaknesses wel (bovenste rij is aanvaller)
[ afbeelding ]
1.25 is ook een multiplier van niks eigenlijk
Kon ik op m'n PS2quote:
Modded?quote:
🤭😉quote:
had hier voor de ps4 zo'n schijf die je erin deed en dan via een soort plastic ding met een haakje de disktray open deed, daarmee kon je games ladenquote:Op maandag 4 januari 2021 18:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
🤭😉
Soft. En dan kon ik de Gameboy versie spelen.
Nes en SNES spellen speelde ook prima en fijner met een PS controller
Voor de PS4 nog welquote:Op maandag 4 januari 2021 19:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
had hier voor de ps4 zo'n schijf die je erin deed en dan via een soort plastic ding met een haakje de disktray open deed, daarmee kon je games laden![]()
heel vaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |