SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS Plus games van deze maand:
De aankomende grote releases met datum
Ratchet & Clank: Rift Apart 2021
God of War: Ragnarok 2021
Horizon Forbidden West 2021
Hogwarts Legacy 2021
Handige linkjes
PS4 release kalender
PS5 release kalender
Playstation Webapp
Playstation Store Nederland
Playstation Store USA
PSN Prijzen vergelijker
PSN Username lijst van de FOK!kers
Wil je erbij, DM de TS dan even een link van je UI en je PSN IDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Thisis4thepayers
[ Bericht 0% gewijzigd door KennyPowers op 31-12-2020 01:23:45 ]You're Fucking Out, I'm Fucking In
Sterkte!quote:Op donderdag 31 december 2020 07:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik trouw in de lente. Maar daarna dus ook druk.
Je hebt vandaag ook nogquote:Op donderdag 31 december 2020 00:45 schreef KennyPowers het volgende:
Op de valreep #22 van het jaar
[ afbeelding ]
"Barbie op de vadsige boerderij" heeft vast een easy platquote:Op donderdag 31 december 2020 07:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je hebt vandaag ook nog![]()
Je hebt nog 16 uur en 8 minuten de tijd om er dit jaar nog een te halen![]()
Dus hop hop, aan de slag.
Beetje zwak om nu al op te geven ja. Alsof je niet nog drie Platinum trophies kunt halen vandaagquote:Op donderdag 31 december 2020 07:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je hebt vandaag ook nog![]()
Je hebt nog 16 uur en 8 minuten de tijd om er dit jaar nog een te halen![]()
Dus hop hop, aan de slag.
Geef haar een Breezer, en ze gaat al platquote:Op donderdag 31 december 2020 08:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Barbie op de vadsige boerderij" heeft vast een easy plat
My Name is Mayo 1 en 2. Slide. Hup hup.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beetje zwak om nu al op te geven ja. Alsof je niet nog drie Platinum trophies kunt halen vandaag
Dank je.quote:
was er ook al eentje op BG die het gekregen heeftquote:Op donderdag 31 december 2020 09:08 schreef Drankster het volgende:
Mensen in de US met Maneater voor de PS5 krijgen een refund:
[ afbeelding ]
Het is onbekend of dit te maken heeft met gespeelde tijd etc. Lijkt random te gebeuren, ook zonder refund request.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:08 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
Het is onbekend of dit te maken heeft met gespeelde tijd etc. Lijkt random te gebeuren, ook zonder refund request.
als ze dat nou even doen met tomb raiderquote:Op donderdag 31 december 2020 09:08 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze dat doen met elke game die ik al had voordat die op PSN kwam. Kan ik weer tien PS5's kopen. Oh wacht, voorraad.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
als ze dat nou even doen met tomb raider
inderdaadquote:Op donderdag 31 december 2020 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ze dat doen met elke game die ik al had voordat die op PSN kwam. Kan ik weer tien PS5's kopen. Oh wacht, voorraad.
Die is nog niet uit dus beetje lastig beoordelen. Je kunt Hitman 2 ff proberen, die heeft zo'n gratis startersversie, staat wel in de PS store als 't goed is. Dat is dan één missie geloof ik.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:51 schreef Nielsch het volgende:
Hitman 3 een aanrader? Heb nog nooit een deel gespeeld.
Die optie om saves van deel 1 te verwijderen moet er wel zijn. Maar als je al beginnen bent aan deel 2 ben je die voortgang kwijt.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil Bioshock 2 spelen, maar kan niet saven omdat er geen ruimte is ofzo.
Ik kijken of ik saves kan verwijderen van Bioshock 1, krijg ik nergens die optie. Raar.
Dan maar nog een paar keer proberen de laatste missie te doen (richttijd 15 min, mijn snelste tijd 15;06) en dan verwijderen en herinstalleren denk ik.
Geen vliegende mounts als het goed is. Wel wel vleugels en dan misschien zonder fall damage. Niet gezien in ieder geval.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:56 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Immortal Fenyx heeft geen vliegende mounts of wel?
Omdat er met vleugels waren twijfelde ik. Heb er zelf nog geen.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen vliegende mounts als het goed is. Wel wel vleugels en dan misschien zonder fall damage. Niet gezien in ieder geval.
AC Odyssey had dat ook. Ze konden alleen niet vliegen. Hoewel het bij Immortals wel zou passen.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:07 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Omdat er met vleugels waren twijfelde ik. Heb er zelf nog geen.
Dat is toch zeker al een gratis upgrade voor mensen die de ps4 versie hebben.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:22 schreef DKUp het volgende:
Twijfel om GTA V digitaal te kopen en dan een soort van hoop dat GTA V PS5 een gratis upgrade wordt.....
Nog niet zeker.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:23 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dat is toch zeker al een gratis upgrade voor mensen die de ps4 versie hebben.
Er staat hier in de straat bij de slager een lange rij mensen aan te schuiven om hun bestelling voor vanavond nog af te halen. Als stil valt het niet te omschrijven.quote:
Iedereen houdt netjes afstand waardoor er niet voor te kruipen valt?quote:Op donderdag 31 december 2020 12:13 schreef DKUp het volgende:
Oliebollen rij hier, gemoedelijke sfeer. Hoe kan dat?
Het is hier precies zoals elk ander jaar. (Niet stil dus)quote:
Allemaal markeringen op de grondquote:Op donderdag 31 december 2020 12:32 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Iedereen houdt netjes afstand waardoor er niet voor te kruipen valt?
hier ook, gister avond was het net de gazaquote:Op donderdag 31 december 2020 12:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is hier precies zoals elk ander jaar. (Niet stil dus)
helaas niet.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:56 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Immortal Fenyx heeft geen vliegende mounts of wel?
linkquote:Op donderdag 31 december 2020 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eventjes @:Drankster geupvote op reddit.
Zuurquote:Op donderdag 31 december 2020 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, Bioshock verwijderd en geherinstalleerd. Kan nog steeds niks opslaan terwijl er geen saves zijn.
Lekker dan.
Nooit meer spelen, jammer voor de lijst.
Gelukkig was het gratis, anders was ik boos geworden.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Je kan het vast wel fixen.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig was het gratis, anders was ik boos geworden.
Nu alleen zuur voor de lege plek in mijn lijst en een lager percentage.
quote:Op donderdag 31 december 2020 16:14 schreef KennyPowers het volgende:
[..]Damn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Darksiders III is best wel oké, lekker makkelijk ook. Ongetwijfeld een ezplatquote:Op donderdag 31 december 2020 16:16 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Veel wel uitgespeeld of gratis
Heb van playstation site gekopieerd
Ja maar ik kan toch niet zomaar bij deel 3 beginnen jeetjequote:Op donderdag 31 december 2020 16:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Darksiders III is best wel oké, lekker makkelijk ook. Ongetwijfeld een ezplat
Kan prima.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:17 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ja maar ik kan toch niet zomaar bij deel 3 beginnen jeetje
Geennsave in de ps cloud? Automatische uploadquote:Op donderdag 31 december 2020 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig was het gratis, anders was ik boos geworden.
Nu alleen zuur voor de lege plek in mijn lijst en een lager percentage.
Nee, geen ezplatquote:Op donderdag 31 december 2020 16:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Darksiders III is best wel oké, lekker makkelijk ook. Ongetwijfeld een ezplat
Precies dit had ik bij American History X.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:17 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ja maar ik kan toch niet zomaar bij deel 3 beginnen jeetje
Je had American History 1 t/m 9 nog niet gezien?quote:Op donderdag 31 december 2020 16:30 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Precies dit had ik bij American History X.
Ik dacht dat het een grap was voor American History XXX.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je had American History 1 t/m 9 nog niet gezien?
[..]Guacamelee! 1& 2. Heb je beiden best snel uitgespeeld, geinig verhaal, super goede soundtrack en humor. Makkelijke plats. 10/10 would play again.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij moet je dan alle bazen achter elkaar verslaanquote:Op donderdag 31 december 2020 17:29 schreef dud0r het volgende:
hollow knight uitgespeeld
WAT een gave game
eens kijken of die platinum te doen is
51 uur en 43 minuten en 105% completion.
Moet zeggen dat ik nu wel heel makkelijk door de hollow knight zelf heen kwam.
1 keer proberen en dat was het
Magistrale game. Ongekende indie classic.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:29 schreef dud0r het volgende:
WAT een gave game
Ik moet nog 112% completion halen, de pantheons doen en iets met die stomme paddenstoel.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:35 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan alle bazen achter elkaar verslaan
quote:Op donderdag 31 december 2020 18:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik moet nog 112% completion halen, de pantheons doen en iets met die stomme paddenstoel.
The radiance is wel een heel stuk moeilijker dan hollow knight zelf .
Oh en trial of the fool nog.
Ik moet zeggen dat hoe meer je speelt en verzamelt hoe beter het gaat.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb het maar gered tot Hollow Knight zelf. Vond dat al heel knapal die extra's bijna niet gedaan.
[..]
Ik heb die drie knights volgens mij redelijk simpel verslagen. Of nee, die dude die onder de grond gaat. Daar kun je net buiten bereik blijven staan.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat hoe meer je speelt en verzamelt hoe beter het gaat.
Heb alleen 1 Boss gecheesed omdat ik niet door de normale battle heen kwam
[..]Heavy Rain is een erg relaxte plat om te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
Ik zit aan de 25 uur en ben net klaar met eternal spring.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:28 schreef Jimbo het volgende:
Immortals uit. Denk dat ik wel voor de plat ga
Leuke game voor zo tussendoor. Heel uitgebreid gespeeld en heb 28u op de klok
Ik had flink veel moeite met troupe master Grimm. Maar met een spell build met grubsong en extra leven kan je gewoon onder hem gaan staan en je shriek spammenquote:Op donderdag 31 december 2020 18:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb die drie knights volgens mij redelijk simpel verslagen. Of nee, die dude die onder de grond gaat. Daar kun je net buiten bereik blijven staan.
[..]Nioh al platinum en 100%? Dat moet anders wel een prioriteit zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die platinum is helemaal niet zo moelijk om te halen, 100% alle dlc en ingame challenges completen is al een ander verhaal.
Heb het 10 minuten gespeeld geloof ik. Wat is die besturing een partij aids.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:43 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Heavy Rain is een erg relaxte plat om te halen.
Ja, op zich eens, maar dan nog, je speelt het uit, en kunt vanuit het hoofdmenu de vertakkingen die je voor de plat nodig hebt opnieuw doen. En met Kenny z’n imago als plathunter dacht ik: da’s een eitje voor ‘m.quote:Op donderdag 31 december 2020 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het 10 minuten gespeeld geloof ik. Wat is die besturing een partij aids.
Ja ik heb hem al.quote:Op donderdag 31 december 2020 20:18 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Ja, op zich eens, maar dan nog, je speelt het uit, en kunt vanuit het hoofdmenu de vertakkingen die je voor de plat nodig hebt opnieuw doen. En met Kenny z’n imago als plathunter dacht ik: da’s een eitje voor ‘m.
jezus, en ik dacht dat ik langzaam speeldequote:Op donderdag 31 december 2020 19:27 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Ik zit aan de 25 uur en ben net klaar met eternal spring.
heb je de plat??quote:Op donderdag 31 december 2020 17:29 schreef dud0r het volgende:
WAT een gave game
en worst-kaas doe je het gewoon in 2 player.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:36 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Nioh al platinum en 100%? Dat moet anders wel een prioriteit zijn.![]()
Die platinum is helemaal niet zo moelijk om te halen, 100% alle dlc en ingame challenges completen is al een ander verhaal.
Bijna, bijna. Die pantheons zie ik wel tegenopquote:Op donderdag 31 december 2020 20:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb je de plat??![]()
Netjes man!
ohnee, bijna.
Ga je die ene mega moeilijke path ook doen (waar je niets voor krijgt)
Veel aan het exploren geweest voor ik met de main quests verder ben gegaan.quote:Op donderdag 31 december 2020 20:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jezus, en ik dacht dat ik langzaam speelde
Je weet dat je kan rennen en vliegen hé
Dat vind ik eigenlijk 1 van de minpunten van Nioh 2. In de eerste game moest je alle missies alleen gedaan hebben voor je ze online kon spelen. In de 2de is dat geen vereiste meer en kan een slechte speler zich inderdaad door heel het spel laten trekken door betere spelers.quote:Op donderdag 31 december 2020 20:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en worst-kaas doe je het gewoon in 2 player.
Zo speel ik ook meestal, ik explore elk hoekje en gaatje van de mapquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:00 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Veel aan het exploren geweest voor ik met de main quests verder ben gegaan.
[..]
Dat vind ik eigenlijk 1 van de minpunten van Nioh 2. In de eerste game moest je alle missies alleen gedaan hebben voor je ze online kon spelen. In de 2de is dat geen vereiste meer en kan een slechte speler zich inderdaad door heel het spel laten trekken door betere spelers.
Maar wat heb je er dan aan als je character max level is, je zit in way of the nioh en je kan nog steeds geen baas op je eentje aan. 't is maar wat je leuk vind.
Allemaal een veel beter 2021 gewenst!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |