We gaan het gewoon rustig afwachten , eens komt het wel goed gaan we maar vanuit.quote:Op donderdag 31 december 2020 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk komende zomer weer ja, dat we mogen.
En het knuffelen was een voorbeeld he, niets moet
nos.nlquote:Op een aantal plekken is het onrustig, maar het overgrote deel van de mensen maakt er een gezellige Oudejaarsavond van. Dat is duidelijk te zien op Twitter.
Ik ga gewoon hard hopenquote:Op donderdag 31 december 2020 21:48 schreef espri het volgende:
[..]
We gaan het gewoon rustig afwachten , eens komt het wel goed gaan we maar vanuit.
Die burgermeesters met hun grote ******* staan nu ook voor lul, ze laten het gewoon toe.quote:
Toen ook al jaquote:
Neequote:Op donderdag 31 december 2020 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
JIj blijft ook nog even wakker wel. Mag het bij jou wel worden afgestoken?
Nu nog of loopt ie achter ?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
Volgens mij hoor ik de kerkklok ook, ergens ver op de achtergrond
Hij is stil, het wordt nu ook wel iets stiller buiten, ze houden het korter vol.quote:
ze moeten het elke keer snel en stiekem doen want wie worden ze wel betraptquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij is stil, het wordt nu ook wel iets stiller buiten, ze houden het korter vol.
En geloof niet dat het achterlopen was, maar luiden om nieuwjaar.
Geloof niet dat ze zich hier zorgen maken om betrapt te worden.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
ze moeten het elke keer snel en stiekem doen want wie worden ze wel betrapt
Ik hou het niet in de gaten en het is te ver wegquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geloof niet dat ze zich hier zorgen maken om betrapt te worden.
Jij ook Bomenverzameling .... Bos je weet dat je hier al jaren welkom bent . Op een goed 2021 Proostquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Beste wensen 40+ers. Over een paar maanden ben ik zelf ook eindelijk 40+![]()
De ME?quote:
U ook voormalig heer Bosquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Beste wensen 40+ers. Over een paar maanden ben ik zelf ook eindelijk 40+![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |