maak jij er een excelletje van ?quote:Op donderdag 31 december 2020 00:46 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Jongens #1
Zoom #2
Vrienden #3
Legendary #4
Zoom #5
Legendarische #6
Gewoon zuipen is de nieuwe regel geloof ikquote:Op donderdag 31 december 2020 00:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hallon hoe gaat het van Inkellen?
quote:Op donderdag 31 december 2020 00:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze hebben er daar echt werkelijk niets van begrepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.nporadio2.nl/artist/225/the-nationalBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Topic 294 was wel nog net iets leukerquote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 00:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tijdloze ook dit jaar vriend
We zijn dronken en huilerig.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
of The Police, want veel van de Polis lijkt op elkaar.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:47 schreef El-Stinho het volgende:
Tijdens Roxanne maar even wat drinken pakken. Roxanne heb ik al te vaak gehoord.
Excel is mij te ingewikkeld, NotePadGenotquote:Op donderdag 31 december 2020 00:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maak jij er een excelletje van ?
Ja ik hou de shotjes ook niet echt meer bijquote:Op donderdag 31 december 2020 00:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Gewoon zuipen is de nieuwe regel geloof ik
Had ik net drank gehaald...quote:Op donderdag 31 december 2020 00:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Gewoon zuipen is de nieuwe regel geloof ik
Vijf al!quote:Op donderdag 31 december 2020 00:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Primaquote:Op donderdag 31 december 2020 00:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ha, die kijken wij ook altijd pas achteraf, want anders mis je een stuk Top 2000.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij kijken dan wel traditioneel de Top2000 a gogo's terug.
quote:Op donderdag 31 december 2020 00:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Gelukkig staat er op de bandpagina op hun website nu wel een normale tekst, alleen zijn ze vergeten om na High Violet nog iets te schrijvenNu lijkt het net alsof ze na 2010 niks meer hebben uitgebracht
En ondertussen halen ze de keuzelijst nog niet eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.nporadio2.nl/artist/225/the-national
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Diaan73 +1quote:Op donderdag 31 december 2020 00:46 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Jongens #1
Zoom #2
Vrienden #3
Legendary #4
Zoom #5
Legendarische #6
De Zware Jonges?! SCHORRIEMORRIE!quote:
Jij zal nu wel meer maat houden na gister zeker. Of niet?quote:Op donderdag 31 december 2020 00:47 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja ik hou de shotjes ook niet echt meer bij
ow maar dan ben ik ouder..quote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 00:47 schreef Viv het volgende:
[..]
Ha, die kijken wij ook altijd pas achteraf, want anders mis je een stuk Top 2000.
Zij jou ook.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:47 schreef El-Stinho het volgende:
Tijdens Roxanne maar even wat drinken pakken. Roxanne heb ik al te vaak gehoord.
quote:Op donderdag 31 december 2020 00:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Jij zal nu wel meer maat houden na gister zeker. Of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |