Nu nog net op de 31e.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:41 schreef El-Stinho het volgende:
Wan dee laaik dis heeft wel eens om 11:00 in de ochtend gestaan op oudjaarsdag.
Gaat 1 januari wel een super massive black hole worden waar we in vallen.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik weet nu al dat ik jullie ga missen overmorgen
Het is net-niet nee. Het prikkelt, maar zonder effect.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oja, dit vond ik ooit heel gaaf.
Maar ik luister er eigenlijk al jaren niet meer naar.
Wees blij dat "gitaar" niet telt, anders waren wij nu al op zoek naar teiltjes!quote:
slaap welquote:Op donderdag 31 december 2020 00:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga slapen. Tot en met 6 uur vijf stemplaten maar het is niet anders.
Truste en veel plezier nog
Heb ik op cd!quote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 00:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik weet nu al dat ik jullie ga missen overmorgen
The The en The Band zijn toch ietsjes slechter.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
Elbow, de STOMSTE bandnaam ooit.
Wtf???quote:
Trustequote:Op donderdag 31 december 2020 00:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Stommer dan Peter and the Testtube Babies?quote:Op donderdag 31 december 2020 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
Elbow, de STOMSTE bandnaam ooit.
Trustenquote:Op donderdag 31 december 2020 00:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
7 uur dit keer. Bijster vroegquote:Op donderdag 31 december 2020 00:41 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe laat begint de Tijdloze eigenlijk?
Neuh, kan wel wat hebben.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wees blij dat "gitaar" niet telt, anders waren wij nu al op zoek naar teiltjes!
Al je drank er al doorheen?quote:
Band zonder naamquote:Op donderdag 31 december 2020 00:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
The The en The Band zijn toch ietsjes slechter.
Wet wet wet is ook wel smerig eigenlijkquote:Op donderdag 31 december 2020 00:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Band zonder Banaan, ook goedquote:
Trustequote:Op donderdag 31 december 2020 00:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 31 december 2020 00:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sleep wellquote:Op donderdag 31 december 2020 00:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kolere, straks maken ze er nog een week van.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
7 uur dit keer. Bijster vroeg
Trusten Yashaquote:Op donderdag 31 december 2020 00:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dit slaat nergens op. Lijken niet echt op elkaar.quote:
Ja, we zijn zelfs het record van vorig jaar al ruim gepasseerd vanavondquote:Op donderdag 31 december 2020 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Misschien volgend jaar eens eerder instappen in dit topic![]()
quote:Op donderdag 31 december 2020 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Misschien volgend jaar eens eerder instappen in dit topic![]()
Dit stond ooit op de website van Radio 2. Ik neem aan een lid van redactiequote:Op donderdag 31 december 2020 00:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wtf???
Welke idioot heeft deze teksten geschreven?
In een van de Tsjechische ESF voorrondes deed dit jaar een band genaamd We All Poop mee (met een best prima nummer overigens).quote:Op donderdag 31 december 2020 00:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |