ik snap die haat eigenlijk niet.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:40 schreef Felagund het volgende:
Ah, ik begin langzaam de haat voor Van Inkel te snappen.
Oh, die is wel wat gedaald danquote:Op donderdag 31 december 2020 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Born in the USA was vanmorgen al.
quote:Op donderdag 31 december 2020 00:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik weet nu al dat ik jullie ga missen overmorgen
Ja. Dit is toch altijd ontzettend gezellig.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
STROOI ER MAAR MEEquote:
er is nog een afkickdag, de net niet top 2000quote:Op donderdag 31 december 2020 00:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Nu nog net op de 31e.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:41 schreef El-Stinho het volgende:
Wan dee laaik dis heeft wel eens om 11:00 in de ochtend gestaan op oudjaarsdag.
Gaat 1 januari wel een super massive black hole worden waar we in vallen.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Het is net-niet nee. Het prikkelt, maar zonder effect.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oja, dit vond ik ooit heel gaaf.
Maar ik luister er eigenlijk al jaren niet meer naar.
Wees blij dat "gitaar" niet telt, anders waren wij nu al op zoek naar teiltjes!quote:
slaap welquote:Op donderdag 31 december 2020 00:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga slapen. Tot en met 6 uur vijf stemplaten maar het is niet anders.
Truste en veel plezier nog
Heb ik op cd!quote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 00:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
The The en The Band zijn toch ietsjes slechter.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
Elbow, de STOMSTE bandnaam ooit.
Wtf???quote:
Trustequote:Op donderdag 31 december 2020 00:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Stommer dan Peter and the Testtube Babies?quote:Op donderdag 31 december 2020 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
Elbow, de STOMSTE bandnaam ooit.
Trustenquote:Op donderdag 31 december 2020 00:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |