op zijn woonbootquote:Op donderdag 31 december 2020 00:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Issie nog steeds. Een van de weinige djs waarvan je zag dat ie ook echt genoot van de muziek
quote:Op donderdag 31 december 2020 00:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die zijn ook echt zwaar overrated aan het worden.
Ik denk dat laagjes beter staanquote:Op donderdag 31 december 2020 00:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vind die pony wel mooi staan bij haar
Toch allemaal geen tijd voor.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:20 schreef Zorro het volgende:
Och, waarom zouden we het intro erbij doen ook?
Eahneau en de beste U2 is ook al lang en breed achter de rug met One Tree Hillquote:Op donderdag 31 december 2020 00:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bedenk me nu dat we ook nog een stuk of 7 keer U2 moeten krijgen. Dat is ook wel cringy
Eerste dj die de finale live ging presenteren, na een paar jaar vooropgenomen Frits Spitsquote:
Die 8 uur extra moeten ze voor andere dingen gebruiken?quote:
ik dacht ook eventjes dat dit U2 wasquote:
Ik vind Tower of Strength de ultieme v500-classic uit de 80s, al mag Winning er ook zijn. Verder natuurlijk Spit It Out.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:20 schreef Gretzl het volgende:
The Cult, een typische V500-classic voor mij dit nummer (ik associeer het meer met de Orinoco-lijst dan enige ander event)
quote:Op donderdag 31 december 2020 00:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik dacht ook eventjes dat dit U2 was
en dat deed hij zeer professioneelquote:Op donderdag 31 december 2020 00:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Eerste dj die de finale live ging presenteren, na een paar jaar vooropgenomen Frits Spits
Eh, ja!quote:Op donderdag 31 december 2020 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Huh, heb jij op de Maiden gestemd?
Nog steeds NMD, bleek wel weer net. Maar een mute was gelukkig niet nodigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |