Lachen met Cee.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:46 schreef Cee het volgende:
Ik haal hun nummers altijd door elkaar, ik dacht dat dit met Jay-Z was.
Veel nieuw werk hoef je niet te verwachtenquote:Op woensdag 30 december 2020 23:46 schreef Poppejans het volgende:
Dit is toch nu wel te pruimen zo na al die bagger...
Maar ik vind LP nog steeds niks eigenlijk
artisjokkenhartjes pizza maar dan zonder artisjokkenhartjes?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat is ook deze. maar dan de versie zonder Jay-Z
Komt helemaal goed met die integratie.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ohnieeedaaaaahn onmeunig!!!
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:47 schreef Zorro het volgende:
Niet echt geweldig dit. Niet slecht, beetje mweeh
Ja duidelijkquote:Op woensdag 30 december 2020 23:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hiervoor geldt net als voor Empire State of Mind: zonder Jay Z wordt t er beter van
Lul zullen we wat bellenquote:Op woensdag 30 december 2020 23:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
artisjokkenhartjes pizza maar dan zonder artisjokkenhartjes?
Was het maar Joy Division.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Veel nieuw werk hoef je niet te verwachten
Dit is wel een beetje de Joy Division van deze generatie
Die met Jay Z eruit en deze op oudjaarsdag wil ikquote:Op woensdag 30 december 2020 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind deze te gek, maar beide versies in de lijst had nou ook weer niet gehoeven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |