Ik voel me aangesproken...quote:Op woensdag 30 december 2020 23:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tokkies uit Twente krijgen hier ook een harde plasser van hoor.
Alleen mag je IQ niet boven de 100 zijn.
Daar hebben ze ook water he?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Den Helder is ook net klein Amsterdam joh.
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die ligt naast Raggel in bed en geeft 'r nog elke avond een veeg...
Rachel is altijd kachelquote:Op woensdag 30 december 2020 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die ligt naast Raggel in bed en geeft 'r nog elke avond een veeg...
Niet heel moeilijkquote:
EN IK ZEI, DAT IS MIIIJN KRUKquote:Op woensdag 30 december 2020 23:50 schreef TLC het volgende:
In de kroeg was t druk maar toch zat hij naast een lege kruk
Dat nummer komt vast nog wel
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tokkies uit Twente krijgen hier ook een harde plasser van hoor.
Alleen mag je IQ niet boven de 100 zijn.
Nee dat was een voorstelquote:
Ik doe nooit onaardig tegen Dago, heb hem zelf bier gestuurd (True story)quote:Op woensdag 30 december 2020 23:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Waarom zo onaardig tegen @:dagoduck
Bacootjequote:Op woensdag 30 december 2020 23:52 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is jullie poison tijdens Van Inkel?
Ik ga shotjes Dalwhinnie doen
Pushkin Watermelonquote:Op woensdag 30 december 2020 23:52 schreef PippenScottie het volgende:
Ik maakte een slechte grapquote:Op woensdag 30 december 2020 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet beter of slechter, maar die is wat meer origineel, deze normale versie is gewoon een vrij generiek LP plaatje die je zo met een andere kunt uitwisselen
Ik kan dit bevestigenquote:Op woensdag 30 december 2020 23:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik doe nooit onaardig tegen Dago, heb hem zelf bier gestuurd (True story)
Water. Ik weet het, rock and roll.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:52 schreef PippenScottie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |