Da's goed Anoukquote:
Hoe laat is die?quote:
Jeroen van Inkelquote:Op woensdag 30 december 2020 23:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
En wie mag de legende dan wel zijn?
Gewoon googlen op 'Joe cocker spaniel'quote:Op woensdag 30 december 2020 23:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Er worden hier krochten van t internet opengetrokken waarvan ik niet wist dat ze er waren
Ge mint utquote:Op woensdag 30 december 2020 23:25 schreef Isorden het volgende:
Oh trouwens we zijn over het absolute topic aantal van vorig jaar heen![]()
![]()
Valt best mee nuquote:Op woensdag 30 december 2020 23:25 schreef Zorro het volgende:
With A Little Help From My Friends
lopen de topics hier als een malle.
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]Oeffff komt Eilish dan pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf nog even wakker denk ik. Als ik dat trek.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Geen idee maar blijkbaar wil hij dat Jimi PAge gitaarspeeltquote:
Sowieso: SHOT!quote:Op woensdag 30 december 2020 23:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
En wie mag de legende dan wel zijn?
Tussen 2 en 3quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]allemaal nummers die wel leuk zijn maar waar ik niet per se voor wil opblijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf nog even wakker denk ik. Als ik dat trek.
Maar goed iedereen beslist zelf uiteraard
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
En nog een dag te gaan.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:25 schreef Isorden het volgende:
![]()
Joe's Cocksuckers.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei, ik voel druk
"The taste of cocker" ofzo?
Niet mee eens?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oeffff komt Eilish dan pas
Jaaaa, juichen.gif toetertjes allesquote:Op woensdag 30 december 2020 23:25 schreef Isorden het volgende:
![]()
Dat je dit uur al trekt is best knapquote:Op woensdag 30 december 2020 23:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
allemaal nummers die wel leuk zijn maar waar ik niet per se voor wil opblijven
Maar goed iedereen beslist zelf uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |