En wie mag de legende dan wel zijn?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
De legende wil dat Jimmy Page hier gitaar speelt.
Ja maar Facebook likes scoruh!quote:Op woensdag 30 december 2020 23:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lid van een coverband zijn en dan het intro helemaal vol lullen
Stel eens wat voor?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:23 schreef BillDauterive het volgende:
De coverband "Almost Cocker". Hier had een veel mooiere pun verzonnen kunnen worden.
Sooowww das wel een statementquote:Op woensdag 30 december 2020 23:24 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het origineel van dat coverbandje van net wel beter
Een man van smaak.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:24 schreef MTheBassman het volgende:
ik ga denk ik om 2 uur naar bed, 2-3 wederom geen superuur.
Kennelijk werden er toen ook stompzinnige idioten gemaakt.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:23 schreef Gretzl het volgende:
Mensen die van mening zijn dat vroeger alles beter was omdat er toen nog 'echte muziek' werd gemaakt.
Maakt niks uit, bijna niemand gaat eerdere topics teruglezen.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Zojuist mijn duim aan een houtkachel gestoten. Seconden pijn lijden en het topic is alweer vol. Zo kan ik toch geen onbegrijpelijke posts meer editten
Mooie slotjespostquote:Op woensdag 30 december 2020 23:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bob Marley heeft heel veel leuke liedjes. Punt uit.
quote:
korn - word up traumas nuquote:
Er worden hier krochten van t internet opengetrokken waarvan ik niet wist dat ze er warenquote:
Ik heb nooit een Facebook account gehad. Daar ben ik wel een beetje trots opquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:24 schreef MTheBassman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf nog even wakker denk ik. Als ik dat trek.
SOADquote:Op woensdag 30 december 2020 23:24 schreef MTheBassman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |