Wat vind je daar irritant aan?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Met die handjes in zijn zakken even 10seconden naar de aanhang staren?
Genot.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een keer een paar punten gedaan op de wc van een vrij discutabele kroeg met Patrick Pothuizen.
Niemand topt dat.
Voor de ont-engelandisering van de dartssport zou het goed zijn als dimitri zou winnen.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:00 schreef Grifte het volgende:
Wat een genotspot dit. Hopen dat het tot 3-3 gaat en dan nog een heerlijk afsluitende set onder de druk
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb nog een keer met Barry van Galen in de kroeg gezeten.
Hij introduceerde zichzelf door met een koprol door de voordeur te komen
Ik moet me toch ergens aan ergeren ouwe reus?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind je daar irritant aan?
Die heb ik zo vaak bezopen gezienquote:Op woensdag 30 december 2020 23:02 schreef De_Kraam het volgende:
Theo Lucius deed ook wel eens gekke dingen, volgens mij ook in de kroeg.
Hij heeft het net weggegeven, denk ik.quote:
Wel knap dat je dat uitkiest als je ergernis.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:02 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik moet me toch ergens aan ergeren ouwe reus?
Je trapt er weer in, dit is Dave Chisnallquote:Op woensdag 30 december 2020 23:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij heeft het net weggegeven, denk ik.
Dave Roelvink heeft nog wel een adresjequote:Op woensdag 30 december 2020 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb nog nooit rare dingen beleefd met een BN-er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |