Omdat hij dan een tijd niet kan darten. Daarom na het WK.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom heptie dan nog geen operatie gehad joh
Wat hebben ze in godsnaam te doen in die ziekenhuizen in Belgenland
NOU
keroownaas. Verschient.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom heptie dan nog geen operatie gehad joh
Wat hebben ze in godsnaam te doen in die ziekenhuizen in Belgenland
NOU
Het is niet onmogelijk. Elche heeft met Villarreal-uit wel de dodelijk saaiste wedstrijd van 2020 op zijn naam.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Komt er weer Marcelo-puntverlies?
Wees gerust: hij gaat dit weggevenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:59 schreef Nober het volgende:
Chokenall kan beter stoppen als hij dit nog weggeeft.
Wie ben jij nou weerquote:Op woensdag 30 december 2020 22:59 schreef H_T het volgende:
[..]
De weken herstel zijn lastig in te plannen tussen de majors in de herfst door
Wat vind je precies de act?quote:
Wie is dit @Zipportalquote:Op woensdag 30 december 2020 22:59 schreef H_T het volgende:
[..]
De weken herstel zijn lastig in te plannen tussen de majors in de herfst door
Succes om dat nog dit jaar allemaal te postenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga het rijtje debutanten onder Van Basten af
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb nog een keer met Barry van Galen in de kroeg gezeten.
Hij introduceerde zichzelf door met een koprol door de voordeur te komen
Cafe de Hoek in Haarlem was dat.quote:
Barney gaat op deze manier weer een record verliezenquote:Op woensdag 30 december 2020 23:00 schreef El-Stinho het volgende:
109,49 gooien en nog 3-1 achterstaan hahahahahahahahahashougdsjklhdjkltjkgdkjlbdoujbxcuosuo
Ik heb een keer een paar punten gedaan op de wc van een vrij discutabele kroeg met Patrick Pothuizen.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb nog een keer met Barry van Galen in de kroeg gezeten.
Hij introduceerde zichzelf door met een koprol door de voordeur te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |