Slaap ze molloot!quote:Op donderdag 31 december 2020 00:25 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga er vandoor want mijn laptop is leeg. Ik spreek u allen morgenWat genotsplaten komen er overdag nog wel voorbij hoor (Iron Sky!).
Eens. Verloop hoort erbij. Maar de laatste jaren en zeker dit jaar is het erg extreem. Van de 107 platen die eruit ging zijn er 80 nummers die er nog gewoon in horen. En bijna alles wat er voor terug is gekomen, is niet best.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niets mis met wat verloop, maar meestal gaan de leuke liedjes eruit en komt er minder leuks voor in de plaats. Ik had een stuk of 5 platen tussen 1900 en 2000, dus daar was ik wel blij meeAan de andere kant hoorde ik mijn laatste stemplaat vanavond al rond half 7.
Ja ritmeprobleempjes heb ik vaker sinds dat ik geen werk meer heb sinds begin dit jaar, en dat was ook parttime, dus nog steeds kwam het vaak voor dat ik lang wakker bleef, maar dan wist ik ook wanneer ik dat niet moest zijn binnen een week.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan valt het tijdens de Top 2000 nog best wel te doen
Maar ik begrijp het. Vervelend als je wakkerligt terwijl je dat helemaal niet zou willen. Gelukkig heb ik daar niet zo vaak last van. Snap dat het echt vermoeiend kan zijn als je voor een langere tijd zoiets hebt.
Oh ja die ook alquote:Op donderdag 31 december 2020 00:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is ook mijn doel en anders voor Ice Queen
Stairway to Heaven zal binnen 5 jaar wel onder Pearl Jam - Black staan, maar ze houden het gelukkig nog goed volquote:Op donderdag 31 december 2020 00:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Verloop hoort erbij. Maar de laatste jaren en zeker dit jaar is het erg extreem. Van de 107 platen die eruit ging zijn er 80 nummers die er nog gewoon in horen. En bijna alles wat er voor terug is gekomen, is niet best.
Mijn laatste plaat zit dan nog wel vrij aan het einde: Stairway to Heaven. Maar dat was ook omdat ik dacht dat die nog weleens flink kon gaan zakken en net zoals Child in Time uit de top 10 kon gaan vallen.
Een slecht slaapritme aanhouden is inderdaad gevaarlijk en gaat vaak heel makkelijk. Daarom goed dat je erop letquote:Op donderdag 31 december 2020 00:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ritmeprobleempjes heb ik vaker sinds dat ik geen werk meer heb sinds begin dit jaar, en dat was ook parttime, dus nog steeds kwam het vaak voor dat ik lang wakker bleef, maar dan wist ik ook wanneer ik dat niet moest zijn binnen een week.
Nu is het all over the place, geen enkel houvast, en dan gaat het al gauw verkeerd
Ja het verbaasde mij wel. Terwijl ik tegelijkertijd had gedacht dat Child in Time weer terug de top tien in zou komen. Vond dat typisch zo'n geval waar veel mensen teleurgesteld waren dat het uit de top tien was gevallen, waardoor ze dat dan weer terug zouden stemmen. Maar nee.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Stairway to Heaven zal binnen 5 jaar wel onder Pearl Jam - Black staan, maar ze houden het gelukkig nog goed vol
Nee, die zie ik nu nooit meer terugkomen. Dat Heroes op 10 kwam, was een grote verrassing. Ook wel een positieve verrassing, denk ikquote:Op donderdag 31 december 2020 00:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja het verbaasde mij wel. Terwijl ik tegelijkertijd had gedacht dat Child in Time weer terug de top tien in zou komen. Vond dat typisch zo'n geval waar veel mensen teleurgesteld waren dat het uit de top tien was gevallen, waardoor ze dat dan weer terug zouden stemmen. Maar nee.
Heroes was een mooie toevoeging ja. Al heeft dat nummer denk ik een Corona bonus. De mensen in de zorg die de Heroes zijn etc. Volgend jaar is denk ik wel weer uit de top tien.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, die zie ik nu nooit meer terugkomen. Dat Heroes op 10 kwam, was een grote verrassing. Ook wel een positieve verrassing, denk ik
Zolang Disturbed - Sound of Silence er maar niet voor in de plaats komt, hehe.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heroes was een mooie toevoeging ja. Al heeft dat nummer denk ik een Corona bonus. De mensen in de zorg die de Heroes zijn etc. Volgend jaar is denk ik wel weer uit de top tien.
Thanksquote:Op donderdag 31 december 2020 00:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een slecht slaapritme aanhouden is inderdaad gevaarlijk en gaat vaak heel makkelijk. Daarom goed dat je erop let![]()
Mijn dagen en nachten zijn nu ook wel behoorlijk verschoven.
Dat is zeker niet te hopen inderdaad.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zolang Disturbed - Sound of Silence er maar niet voor in de plaats komt, hehe.
Op Heroes stem ik nu voor het tweede jaar op rij, maar heeft ook wel een bonus gekregen door het afgelopen jaar.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, die zie ik nu nooit meer terugkomen. Dat Heroes op 10 kwam, was een grote verrassing. Ook wel een positieve verrassing, denk ik
Trustenquote:Op donderdag 31 december 2020 01:04 schreef Hamlapjes het volgende:
Dream on, dat ga ik maar eens doen
Welterusten allen!
Ik heb even mijn oordopjes uitgedaan ondanks prima nummer, want kan hem om persoonlijke redenen even wat minder hebbenquote:Op donderdag 31 december 2020 01:29 schreef Redefine het volgende:
Bij deze moet ik altijd aan Hoe Ik Met Your Mother denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |