Dan heb ik straks Ratajski en Gurney over in de pick'emquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik was 4
@:essnhillsIk was 4 of 5 danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nu komt het echt dichtbijquote:Op woensdag 30 december 2020 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
Diegene van dat bericht bij het nummer van Neil Young was klasgenoot van mijn moeder
ftfyquote:Op woensdag 30 december 2020 22:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die topic hebben we binnen no time vol
Voordat we beginnen al.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die met fokcliches hebben we binnen no time vol
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was 4 of 5 danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ja die liggen er na de volgende ronde ook wel uit vrees ikquote:Op woensdag 30 december 2020 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb ik straks Ratajski en Gurney over in de pick'em
Die kan dus naar huis.
Ik slik anti-depressiva dus kan sws geen pillen nemenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Niet met drie pillen in je mik op de bank zitten te stuiteren
Hij kon wel goed meerappen met Maxi Jazz :pquote:Op woensdag 30 december 2020 22:33 schreef Bugno3 het volgende:
Niet de lange versie én afkappen. Paul rot op!
permanent danquote:Op woensdag 30 december 2020 22:34 schreef vencodark het volgende:
Ik haat Green Day’s stem.![]()
Is hij verkouden?
Nietquote:Op woensdag 30 december 2020 22:34 schreef skysherrif het volgende:
hier ga ik een post plaatsen met een wok woordgrapje
Ik wacht met smart afquote:Op woensdag 30 december 2020 22:34 schreef skysherrif het volgende:
hier ga ik een post plaatsen met een wok woordgrapje
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, je hebt de top2000 en dit topic
Live zijn ze wel ruk, maar dit soort nummers zijn wel genietbaar op album.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:34 schreef Bugno3 het volgende:
Green Day, matig matig matig.
Nooit begrepen waarom die headliner zijn tegenwoordig. Simpelheid straalt eraf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |