Een avondvullende show met hele oeuvre van Bløfquote:Op woensdag 30 december 2020 21:51 schreef alopio het volgende:
Bert Visscher heeft een keer Brandend Zand ontleed, moet ie met dit nr maar ook eens doen
Ooh echt. Lekker hoor om er toch nog goed tussenuit te zijn geweestquote:
Het busje komt zo van Høllenboer ook dus dat zegt niks.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is een nummer 1 hit geweest he.
Niet opgenomen. Moet ik even kijken. Als mijn mobiel gaat, begint mijn horloge te trillen... Gewoon op negeren klikkenquote:Op woensdag 30 december 2020 21:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hier ook al enegeerd. Kwam die ook uit Aalsmeer?
Is wel mooiquote:Op woensdag 30 december 2020 21:52 schreef essnhills het volgende:
Ik denk dat ik IJsland als besluit neem
Theo Maassen deed dat epischquote:Op woensdag 30 december 2020 21:51 schreef alopio het volgende:
Bert Visscher heeft een keer Brandend Zand ontleed, moet ie met dit nr maar ook eens doen
Maar wat is er danquote:Op woensdag 30 december 2020 21:51 schreef essnhills het volgende:
MIJN SCHOENEN ZIJN GEJAT
MAAR IK HOEF NIET MEER NAAR BUITEN WANT ER IS NOG WEL WAT
Ja ik zelfs terwijl die op mute staatquote:Op woensdag 30 december 2020 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Knap. Woord voor woord hier.
Anders hadden we nog meer prachtige Nederlandse tekst gehadquote:Op woensdag 30 december 2020 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
Jammer dat die gast in het Engels erdoorheen lult.
BAN! BAN!quote:Op woensdag 30 december 2020 21:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Goede omschrijving van Spinvis
Iedereen houdt van doekoe! Ook nummer 1quote:Op woensdag 30 december 2020 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Het busje komt zo van Høllenboer ook dus dat zegt niks.
Ja ook zo geweldig was datquote:Op woensdag 30 december 2020 21:52 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Theo Maassen deed dat episch
met Mag ik dan bij jou-Claudia de Breij
Ja was heerlijk, we zijn 2 weken naar Gran Canaria geweest begin juli. Toen was het Coronatechnisch heel goed te doen en daar beter dan hier.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ooh echt. Lekker hoor om er toch nog goed tussenuit te zijn geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |