Dat licht kan uit ja, ook wel een 'lastig' concept qua darts. (vindt deze domme jongen)quote:Op woensdag 30 december 2020 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mn Pick em kan wel prullenbak in geloof ik. Nogal slecht na kerst
Bingoquote:Op woensdag 30 december 2020 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind het frappant dat VVD nergens op afgerekend wordt. Of het boeit al hun stemmers geen reet wat ze doen als ze maar minder belasting hoeven af te dragen
Jij past perfect in de WLR SC.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind het frappant dat VVD nergens op afgerekend wordt. Of het boeit al hun stemmers geen reet wat ze doen als ze maar minder belasting hoeven af te dragen
quote:Op woensdag 30 december 2020 20:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe krijg je die zo naast elkaar gecentreerd?
De sessies na kerst hebben me genekt. Vrij apart schema vond ikquote:Op woensdag 30 december 2020 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat licht kan uit ja, ook wel een 'lastig' concept qua darts. (vindt deze domme jongen)
Je moet ook een beetje mazzel hebben met de indeling, dat is flink kut geweest na kerstquote:Op woensdag 30 december 2020 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat licht kan uit ja, ook wel een 'lastig' concept qua darts. (vindt deze domme jongen)
Als er een dommekracht was geweest om te tellen hadden we een Nostradamus gehad.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar begin ik niet meer aan. Wellicht volgend jaar rustigere tijden.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als er een dommekracht was geweest om te tellen hadden we een Nostradamus gehad.
Het is toch een grote strontpot daar in den Haagquote:Op woensdag 30 december 2020 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 december 2020 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben vooral de boot in gegaan met Mansell, Dobey en Meiklequote:Op woensdag 30 december 2020 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Allemaal zakkenvullers!!!quote:Op woensdag 30 december 2020 21:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het is toch een grote strontpot daar in den Haag
Ik word er wel wat cynisch van moet ik zeggenquote:Op woensdag 30 december 2020 21:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het is toch een grote strontpot daar in den Haag
Ik ben al bijna een week niet gestegen qua punten.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[..]
Ik ben vooral de boot in gegaan met Mansell, Dobey en Meikle3x niet op safe gespeeld.
Nu gelukkig wel Price.
Ik dacht dat die foto rechts iets heel anders wasquote:Op woensdag 30 december 2020 21:54 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet dit allemaal voorstellen?
Ik zie niet veel van Atleti, maar als ik dan de livescore aanklik zie ik ze steeds winnen ondanks een tegenstander die evenveel balbezit/schoten/schoten op doel enz. heeft. Is dat een vertekend beeld?quote:Op woensdag 30 december 2020 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
Real Madrid voor bij het altijd matige Elsje.
Idemquote:Op woensdag 30 december 2020 21:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik dacht dat die foto rechts iets heel anders was
Internet uit de jaren '90.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:54 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 december 2020 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar begin ik niet meer aan. Wellicht volgend jaar rustigere tijden.
Ze zijn defensief zeker niet zo stabiel als het doet vermoeden. Heb geen zin om me kapot te tikken nu maar in iedere wedstrijd zit wel een haak en oog voor ze weglopen.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zie niet veel van Atleti, maar als ik dan de livescore aanklik zie ik ze steeds winnen ondanks een tegenstander die evenveel balbezit/schoten/schoten op doel enz. heeft. Is dat een vertekend beeld?
Die zooi heb ik allang geblokkeerd. MEN VATTE ZE NIE.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:54 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde het zelf doen maar er kwam steeds wat tussen, totdat het wel een beetje heel erg mosterd na de maaltijd werd. Nou ja, had het ook liever anders gezien.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb nog gekeken of ik snel de data kon exporteren, maar dat viel niet mee...
In principe zou het best gemakkelijk moeten zijn om een sheetje te maken waarin je de antwoorden kunt copy/pasten en die dan automagisch de punten berekent.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar begin ik niet meer aan. Wellicht volgend jaar rustigere tijden.
Erg mooi.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die hele haxballkliek zie je niet meer
Goh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |