Dat licht kan uit ja, ook wel een 'lastig' concept qua darts. (vindt deze domme jongen)quote:Op woensdag 30 december 2020 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mn Pick em kan wel prullenbak in geloof ik. Nogal slecht na kerst
Bingoquote:Op woensdag 30 december 2020 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind het frappant dat VVD nergens op afgerekend wordt. Of het boeit al hun stemmers geen reet wat ze doen als ze maar minder belasting hoeven af te dragen
Jij past perfect in de WLR SC.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind het frappant dat VVD nergens op afgerekend wordt. Of het boeit al hun stemmers geen reet wat ze doen als ze maar minder belasting hoeven af te dragen
quote:Op woensdag 30 december 2020 20:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe krijg je die zo naast elkaar gecentreerd?
De sessies na kerst hebben me genekt. Vrij apart schema vond ikquote:Op woensdag 30 december 2020 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat licht kan uit ja, ook wel een 'lastig' concept qua darts. (vindt deze domme jongen)
Je moet ook een beetje mazzel hebben met de indeling, dat is flink kut geweest na kerstquote:Op woensdag 30 december 2020 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat licht kan uit ja, ook wel een 'lastig' concept qua darts. (vindt deze domme jongen)
Als er een dommekracht was geweest om te tellen hadden we een Nostradamus gehad.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar begin ik niet meer aan. Wellicht volgend jaar rustigere tijden.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als er een dommekracht was geweest om te tellen hadden we een Nostradamus gehad.
Het is toch een grote strontpot daar in den Haagquote:Op woensdag 30 december 2020 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 december 2020 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben vooral de boot in gegaan met Mansell, Dobey en Meiklequote:Op woensdag 30 december 2020 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Allemaal zakkenvullers!!!quote:Op woensdag 30 december 2020 21:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het is toch een grote strontpot daar in den Haag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |