Hier maak ik mij bijzonder vaak schuldig aanquote:Op woensdag 30 december 2020 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
Verkleinwoorden vind ik met regelmaat ook enorm irritant.
Het klinkt al helemaal kut als zoiets wordt ‘uitgerold’quote:Op woensdag 30 december 2020 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vaccinatieprogramma
Productieprogramma
Het klinkt niet lekker.
Managementtermengenotquote:Op woensdag 30 december 2020 21:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Het klinkt al helemaal kut als zoiets wordt ‘uitgerold’
Jup King Jup.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bij de Kuip liep er altijd zo'n mannetje die PREAUGRAMMAAS uitdeelde. Die riep dan ook de hele tijd PREAUUUUGRAMMAAAS. Maar niemand wilde ze. Die vent liep er al zo lang als ik me kan herinneren. Maar nu dus niet door de kerona.
Deze anekdote komt niet zo goed uit de verf geloof ik.
O mijn god hij riep dus ‘programma’s’quote:Op woensdag 30 december 2020 21:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bij de Kuip liep er altijd zo'n mannetje die PREAUGRAMMAAS uitdeelde. Die riep dan ook de hele tijd PREAUUUUGRAMMAAAS. Maar niemand wilde ze. Die vent liep er al zo lang als ik me kan herinneren. Maar nu dus niet door de kerona.
Deze anekdote komt niet zo goed uit de verf geloof ik.
Wij noemen dat een Taglianotjequote:Op woensdag 30 december 2020 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier maak ik mij bijzonder vaak schuldig aan
Ik vind je erg afwezig dit jaar, derhalve geen lijk.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:40 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb soms het gevoel dat ík de reden ben dat DRT zo gezellig is. Like deze post als je dat ook voelt.
Nou dat ben ik wel met jou eensquote:Op woensdag 30 december 2020 21:40 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb soms het gevoel dat ík de reden ben dat DRT zo gezellig is. Like deze post als je dat ook voelt.
Mani89,quote:Op woensdag 30 december 2020 21:40 schreef Mani89 het volgende:
Eens.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind je erg afwezig dit jaar, derhalve geen lijk.
Ik kan dit wel nader toelichtenquote:Op woensdag 30 december 2020 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen publiek geen AMBIANCE. Daarom.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent zeker een van mijn favoriete users hierquote:Op woensdag 30 december 2020 21:40 schreef Mani89 het volgende:
Maar dat is het enige wat ik kan.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:41 schreef El-Stinho het volgende:
@:Mani89 LAAT DIE PAPIERMACHÉDUIVEN ACHTER JE.
Hoe gaat Mani dit omdraaien?quote:Op woensdag 30 december 2020 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan dit wel nader toelichten
013 1087 Mani89
013 1087 Poepz0r
Merk je niets van als je de hele tijd op FOK! zit.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geen publiek geen AMBIANCE. Daarom.
Dagjesaids kan ik toch nog wel achter me laten?quote:
Als poepie er is gaat hij ook écht los.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dagjesaids kan ik toch nog wel achter me laten?
Top twintig is de harde kern denk ikquote:Op woensdag 30 december 2020 21:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dagjesaids kan ik toch nog wel achter me laten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |