Maar ze hep universiteit gedaan.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sommige mensen zien de meerdere lagen gewoon niet. Domme mensen, vooral.
Like voor de moeite!quote:Op woensdag 30 december 2020 21:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bij de Kuip liep er altijd zo'n mannetje die PREAUGRAMMAAS uitdeelde. Die riep dan ook de hele tijd PREAUUUUGRAMMAAAS. Maar niemand wilde ze. Die vent liep er al zo lang als ik me kan herinneren. Maar nu dus niet door de kerona.
Deze anekdote komt niet zo goed uit de verf geloof ik.
Vaccinatieprogrammaquote:Op woensdag 30 december 2020 21:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bij de Kuip liep er altijd zo'n mannetje die PREAUGRAMMAAS uitdeelde. Die riep dan ook de hele tijd PREAUUUUGRAMMAAAS. Maar niemand wilde ze. Die vent liep er al zo lang als ik me kan herinneren. Maar nu dus niet door de kerona.
Daar hep ze de plee's schoongemaakt.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar ze hep universiteit gedaan.
Ik ook, maar dat komt ook gedeeltelijk omdat DRT veel gezelliger is.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kom daar weinig meer de laatste tijd.
De buitenlanders waren op?quote:Op woensdag 30 december 2020 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar hep ze de plee's schoongemaakt.
quote:Op woensdag 30 december 2020 21:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hier maak ik mij bijzonder vaak schuldig aanquote:Op woensdag 30 december 2020 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
Verkleinwoorden vind ik met regelmaat ook enorm irritant.
Het klinkt al helemaal kut als zoiets wordt ‘uitgerold’quote:Op woensdag 30 december 2020 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vaccinatieprogramma
Productieprogramma
Het klinkt niet lekker.
Managementtermengenotquote:Op woensdag 30 december 2020 21:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Het klinkt al helemaal kut als zoiets wordt ‘uitgerold’
Jup King Jup.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
O mijn god hij riep dus ‘programma’s’quote:Op woensdag 30 december 2020 21:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wij noemen dat een Taglianotjequote:Op woensdag 30 december 2020 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier maak ik mij bijzonder vaak schuldig aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |