SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) ฃ500,000
Runner-up (1) ฃ200,000
Semi-finalists (2) ฃ100,000
Quarter-finalists (4) ฃ50,000
Fourth round losers (8) ฃ35,000
Third round losers (16) ฃ25,000
Second round losers (32) ฃ15,000
First round losers (32) ฃ7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei
heb je Huw Ware zeker nog nooit gehoord.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:35 schreef AllesKaputt het volgende:
Deze telmeneer zegt altijd 'onehundred-thirty-x' alsof hij zijn ontbijt, lunch en diner tegelijk aan het uitkotsen is.
Klopt. Ik ben al bar weinig in VBL geweest.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee joh, wellicht wat selectiever posten.
Die caller bij de BDO vond ik zo apart. One hundred and Fawtyyyyyyy.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb je Huw Ware zeker nog nooit gehoord.
Marieke tweet altijd op een rare manier.quote:
Maak je geen zorgen. Deze tweet is zo weg.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Marieke tweet altijd op een rare manier.
Ik vrees 4 januari wanneer ik weer naar de SC moet wat ondergespamd wordt door typetjes atmquote:Op woensdag 30 december 2020 21:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben al bar weinig in VBL geweest.
15 jaar geleden had je er eentjequote:Op woensdag 30 december 2020 21:36 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Die caller bij de BDO vond ik zo apart. One hundred and Fawtyyyyyyy.
Marieke is bipolair ofzo, of een drinker. Ze haalt ook vaak weer tweets weg.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Marieke tweet altijd op een rare manier.
Dat is Huw Warequote:Op woensdag 30 december 2020 21:36 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Die caller bij de BDO vond ik zo apart. One hundred and Fawtyyyyyyy.
Sommige mensen zien de meerdere lagen gewoon niet. Domme mensen, vooral.quote:
moet?quote:Op woensdag 30 december 2020 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vrees 4 januari wanneer ik weer naar de SC moet wat ondergespamd wordt door typetjes atm
Bij de Kuip liep er altijd zo'n mannetje die PREAUGRAMMAAS uitdeelde. Die riep dan ook de hele tijd PREAUUUUGRAMMAAAS. Maar niemand wilde ze. Die vent liep er al zo lang als ik me kan herinneren. Maar nu dus niet door de kerona.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:33 schreef El-Stinho het volgende: Ik vind 'programma' een vervelend woord.
quote:Op woensdag 30 december 2020 21:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Deze tweet is zo weg.
Ik kom daar weinig meer de laatste tijd.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vrees 4 januari wanneer ik weer naar de SC moet wat ondergespamd wordt door typetjes atm
Toch like gegevenquote:Op woensdag 30 december 2020 21:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bij de Kuip liep er altijd zo'n mannetje die PREAUGRAMMAAS uitdeelde. Die riep dan ook de hele tijd PREAUUUUGRAMMAAAS. Maar niemand wilde ze. Die vent liep er al zo lang als ik me kan herinneren. Maar nu dus niet door de kerona.
Deze anekdote komt niet zo goed uit de verf geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |