Er waren wat voetbalwedstrijden en dronken lorren voor nodig.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:31 schreef Fred_B het volgende:
Het duurde wel even voordat deze echt een klassieker werd bij demense volgens mij.
Straks ga je me zeggen dat Mozart niet Duits wasquote:Op woensdag 30 december 2020 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ken een Duitser die eigenlijk Oostenrijks was
Zou het iets uitmaken?quote:Op woensdag 30 december 2020 21:30 schreef essnhills het volgende:
ik heb geen idee wat de echte tekst is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ball & Biscuit, 300 MPH Torrential Outpour Blues.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 21:32 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Blue orchid is echt goed ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik ook niet zo. Blue Orchid (Draadstaal), Ball & Biscuit, Fell In Love With A Girl, Dead Leaves and the Dirty Ground, Icky Thump. Dat zijn nog eens platen
Origineel van Earth en Fire ook niet in de lijstquote:
Icky Thumpquote:Op woensdag 30 december 2020 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik ook niet zo. Blue Orchid (Draadstaal), Ball & Biscuit, Fell In Love With A Girl, Dead Leaves and the Dirty Ground, Icky Thump. Dat zijn nog eens platen
Michael kijk es domquote:Op woensdag 30 december 2020 21:32 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Tijd vergaat.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:32 schreef vencodark het volgende:
Dit liedje is al zo’n 16 jaar oud.
Hoe. Dan.
Black Mathquote:Op woensdag 30 december 2020 21:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
De White Stripes cover van I Just Don't Know What To Do With Myself mag er wel in. Dat zou ik nou geen overbodige kuffer vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |