En andere dingen die je tegenkomt in de Top 2000 als je op 'Queen' zoekt.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:17 schreef Isorden het volgende:
RUTHLESS QUEENSR¾CHE OF THE STONE AGE
Dit is echt prachtig gezongenquote:
Moet zeggen dat ik die ervaring in die zin niet had, omdat ik ‘weggeblazen’ was door zoveel muzikale kwaliteit.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Het 'minpunt' zat 'm er voor mij ook dan vooral in dat ik het zo'n fijne ervaring vond dat ik 'm andere mensen ook gunde, en het dus niet heb kunnen delen
Zekerquote:Op woensdag 30 december 2020 21:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Mooi clipje van Don Leo van de week
quote:Op woensdag 30 december 2020 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
Beetje saaie kabbelkitsch dit
Starlight Dancer nog wel toch?quote:Op woensdag 30 december 2020 21:18 schreef BillDauterive het volgende:
Kayak stond er ooit 5x in. Nu is alleen Ruthless Queen nog over.
ZIEDEND PISLINK WOEST RAZEND NEDERLAND SMAKELOOSquote:Op woensdag 30 december 2020 21:18 schreef BillDauterive het volgende:
Nederland....quote:Op woensdag 30 december 2020 21:18 schreef BillDauterive het volgende:
Zuiver.quote:
Ja ik zag hem in het lijstje.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die kwam afgelopen nacht voorbij
en dat is ?quote:Op woensdag 30 december 2020 21:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Scherpenzeel zag er bij a gogo echt slecht uit vandeweek. Maar ja wat wil je ook met zijn voorgeschiedenis
Zolang de vrede maar bewaard wordt, vindt ze het best.quote:
Die andere 4 hebben de boot gemist inderdaad.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:18 schreef BillDauterive het volgende:
Blaf en Kensington worden meer gewaardeerd schijnbaar.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:18 schreef BillDauterive het volgende:
Het brein achter Kayak (en ook de liedjes van youp van t hek)quote:
Maïs?quote:Op woensdag 30 december 2020 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
En als ik nu naar corna zoek kun je wel raden wat Google me aan output geeft.
Maar toen hadden we Kensington nog nietquote:Op woensdag 30 december 2020 21:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ZIEDEND PISLINK WOEST RAZEND NEDERLAND SMAKELOOS
#wil ik ookquote:
Godver.....quote:Op woensdag 30 december 2020 21:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die andere 4 hebben de boot gemist inderdaad.
Ditkanniet.gif
2017 voor het laatst.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Starlight Dancer nog wel toch?
Hoeveel slaap heb jij gehad deze week?quote:Op woensdag 30 december 2020 21:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die andere 4 hebben de boot gemist inderdaad.
Ditkanniet.gif
Rutjekut.quote:
Wij waren dan weer Hangover 2 filmpjes en gifjes van Time In A Bottle aan het posten vannachtquote:Op woensdag 30 december 2020 21:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik zag hem in het lijstje.![]()
Ken hem uit x-menMaar een verrassend mooi nummer vond ik dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |