Ja ik zag hem in het lijstje.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die kwam afgelopen nacht voorbij
en dat is ?quote:Op woensdag 30 december 2020 21:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Scherpenzeel zag er bij a gogo echt slecht uit vandeweek. Maar ja wat wil je ook met zijn voorgeschiedenis
Zolang de vrede maar bewaard wordt, vindt ze het best.quote:
Die andere 4 hebben de boot gemist inderdaad.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:18 schreef BillDauterive het volgende:
Kayak stond er ooit 5x in. Nu is alleen Ruthless Queen nog over.
Blaf en Kensington worden meer gewaardeerd schijnbaar.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:18 schreef BillDauterive het volgende:
Kayak stond er ooit 5x in. Nu is alleen Ruthless Queen nog over.
Het brein achter Kayak (en ook de liedjes van youp van t hek)quote:
Maīs?quote:Op woensdag 30 december 2020 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
En als ik nu naar corna zoek kun je wel raden wat Google me aan output geeft.
Maar toen hadden we Kensington nog nietquote:Op woensdag 30 december 2020 21:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ZIEDEND PISLINK WOEST RAZEND NEDERLAND SMAKELOOS
#wil ik ookquote:
Godver.....quote:Op woensdag 30 december 2020 21:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die andere 4 hebben de boot gemist inderdaad.
Ditkanniet.gif
2017 voor het laatst.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Starlight Dancer nog wel toch?
Hoeveel slaap heb jij gehad deze week?quote:Op woensdag 30 december 2020 21:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die andere 4 hebben de boot gemist inderdaad.
Ditkanniet.gif
Rutjekut.quote:
Wij waren dan weer Hangover 2 filmpjes en gifjes van Time In A Bottle aan het posten vannachtquote:Op woensdag 30 december 2020 21:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik zag hem in het lijstje.![]()
Ken hem uit x-menMaar een verrassend mooi nummer vond ik dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |