Die hoorde ik al bij Alicia Keys en Jay-Z. Had ook iets met Billy Joel en Frank Sinatra, kerel timmert aan de weg.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de zanger beter dan zijn broer New
Ja je had nog veel te lerenquote:Op woensdag 30 december 2020 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De eerste keer vond ik het niet leuk. Weet je nog?
vind dit de mooiste radiohead.quote:
Fixedquote:Op woensdag 30 december 2020 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
EindeHet hele nummer is wel tof
quote:Op woensdag 30 december 2020 20:57 schreef Isorden het volgende:
Wat is er toch verdomme een partij goeie muziek gemaakts mensen![]()
![]()
![]()
Ik moet bekennen dat dit nummer wel even duurde voor ik het echt waardeerdequote:Op woensdag 30 december 2020 20:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Idioteque was ook legendarisch op BKS
Ik ook ja. Wel leuke afterparty op Tokyo Hill toenquote:Op woensdag 30 december 2020 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat was indrukwekkend.en flabbergasted toen het afgelopen was.
Ik luister ook pas Radiohead sinds dat optreden hoor, daarvoor vond ik er niet zoveel aan. Soms moet je iets leren waarderenquote:Op woensdag 30 december 2020 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moest er als Radioheadleek echt ingekomen, heel mijn vriendengroep was halvewege al naar de campingToen kon ik mooi naar voren, was de sfeer ook beter.
Werkt toch net iets minder als Ed de broer van Peter van Chicago, helaas.quote:
Prachtig zelfs, zou ik durven beweren.quote:
Wat is er toch verdomme een partije kutmuziek gemaakt ookquote:Op woensdag 30 december 2020 20:57 schreef Isorden het volgende:
Wat is er toch verdomme een partij goeie muziek gemaakts mensen![]()
![]()
![]()
Nee zo goed zijn ze nietquote:Op woensdag 30 december 2020 20:56 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ze maken ook geen leuke muziek maar wel goede
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |