SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei
[ Bericht 0% gewijzigd door Tagliano op 30-12-2020 20:47:59 ]What can change the nature of a man?
Ben afgepeigerd.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:45 schreef Tagliano het volgende:
We hebben nu een van de drie potten gehad
Ik heb het gevoel alsof de hele sessie erop zit
Erg leukquote:Op woensdag 30 december 2020 20:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Topicrecord gaat aan gort @:Tagliano
quote:Op woensdag 30 december 2020 20:25 schreef Caland het volgende:
Zijn er eigenlijk leuke Mervyn King gifjes
@:wimderon @:tagliano @:pascalus
Ja dat kan je natuurlijk ook doen tijdens zo'n setquote:Op woensdag 30 december 2020 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bingo even een kleine update gegeven trouwens. Nu moet Roland even zijn best doen.
[ afbeelding ]
Stukje inzinkingquote:Op woensdag 30 december 2020 20:47 schreef El-Stinho het volgende:
#bonuswatch
Laagste verliezende gemiddelde Glen Durrant 90,76
Genot. Wel opletten straks, nieuw materiaal komt eraan.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Budget is opquote:Op woensdag 30 december 2020 20:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Stukje jonge MAAN
Maar dat was het de hele wedstrijd al.quote:
JR had een zone-out momentjequote:Op woensdag 30 december 2020 20:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja dat kan je natuurlijk ook doen tijdens zo'n set
MarcoGodquote:Op woensdag 30 december 2020 20:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Stukje jonge MAAN
De bierkaai hebben ze vanmiddag dus gedaan?quote:Op woensdag 30 december 2020 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bingo even een kleine update gegeven trouwens. Nu moet Roland even zijn best doen.
[ afbeelding ]
Allemaal RTL7 tweeten nog een paar vakjes allen.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:49 schreef De_Kraam het volgende:
@:rscholten zeg effe Godstalent over dirrek bvd
Doet niets met de ballen, spuugt piemelpap weer uit. Herhalingsgevaar? Zeah zekah.quote:
Hoe krijg je die zo naast elkaar gecentreerd?quote:Op woensdag 30 december 2020 20:47 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gisteravond zei zjak hetquote:Op woensdag 30 december 2020 20:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De bierkaai hebben ze vanmiddag dus gedaan?
@ChevyCapricequote:Op woensdag 30 december 2020 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moest even pissen als een kikker
MultitaskenGenotquote:Op woensdag 30 december 2020 20:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja dat kan je natuurlijk ook doen tijdens zo'n set
Dat kan Dirk wel winnen.quote:
Vanmiddag ookquote:Op woensdag 30 december 2020 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gisteravond zei zjak het
Hoge verwachtingenquote:Op woensdag 30 december 2020 20:49 schreef Tagliano het volgende:
We zien Doevelaer dus weer over een minuutje of tien
Dit heb ik gemist.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vanmiddag ook
Gevolgd door het woord "bingo"
Elke ronde een wereldkampioen eruit kegelen genot. Halve finale Van Gerwen er ook uit. Finale Bunting eruit. ULTIEME KAMPIOENENSCHEMAquote:
De PL boeit me ook niet zo.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik zie net weer dat Glen dit jaar de PL heeft gewonnen.
Dit was alweer weggezakt in mijn geheugen @:el-stinho
Meer Koopmans eten.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik zie net weer dat Glen dit jaar de PL heeft gewonnen.
Dit was alweer weggezakt in mijn geheugen @:el-stinho
quote:Op woensdag 30 december 2020 20:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Stukje jonge MAAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |