De bierkaai hebben ze vanmiddag dus gedaan?quote:Op woensdag 30 december 2020 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bingo even een kleine update gegeven trouwens. Nu moet Roland even zijn best doen.
[ afbeelding ]
Allemaal RTL7 tweeten nog een paar vakjes allen.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:49 schreef De_Kraam het volgende:
@:rscholten zeg effe Godstalent over dirrek bvd
Doet niets met de ballen, spuugt piemelpap weer uit. Herhalingsgevaar? Zeah zekah.quote:
Hoe krijg je die zo naast elkaar gecentreerd?quote:Op woensdag 30 december 2020 20:47 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gisteravond zei zjak hetquote:Op woensdag 30 december 2020 20:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De bierkaai hebben ze vanmiddag dus gedaan?
@ChevyCapricequote:Op woensdag 30 december 2020 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moest even pissen als een kikker
MultitaskenGenotquote:Op woensdag 30 december 2020 20:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja dat kan je natuurlijk ook doen tijdens zo'n set
Dat kan Dirk wel winnen.quote:
Vanmiddag ookquote:Op woensdag 30 december 2020 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gisteravond zei zjak het
Hoge verwachtingenquote:Op woensdag 30 december 2020 20:49 schreef Tagliano het volgende:
We zien Doevelaer dus weer over een minuutje of tien
Dit heb ik gemist.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vanmiddag ook
Gevolgd door het woord "bingo"
Elke ronde een wereldkampioen eruit kegelen genot. Halve finale Van Gerwen er ook uit. Finale Bunting eruit. ULTIEME KAMPIOENENSCHEMAquote:
De PL boeit me ook niet zo.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik zie net weer dat Glen dit jaar de PL heeft gewonnen.
Dit was alweer weggezakt in mijn geheugen @:el-stinho
Meer Koopmans eten.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik zie net weer dat Glen dit jaar de PL heeft gewonnen.
Dit was alweer weggezakt in mijn geheugen @:el-stinho
quote:Op woensdag 30 december 2020 20:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Stukje jonge MAAN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |